مته خزینه 3.5 رونیکس مدل 5304

  • مشاهده تمام محصولات مته خزینه

  • مشاهده همه محصولات مته دریل
  • مشاهده انواع مته گازور
  • ساخت چین
  • به همراه پیچ آلن اضافه
  • حاوی آچار آلن و مته بلند

ناموجود

قیمت محصول:​

45,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

مته خزینه الماسه 3.5 مدادی رونیکس مدل 5304 مته خزینه الماسه 3.5 مدادی رونیکس مدل 5304 محصولی از برند نام آشنای رونیکس و ساخت کشور چین است. مته‌های خزینه در صنایع چوب و ساختمان بیشترین استفاده را دارند. از مته‌های خزینه همانند مته‌های معمولی برای سوراخ‌کاری استفاده می‌شود با این تفاوت که خزینه موجود در ته مته باعث درشت شدن قسمت انتهایی سوراخ می‌شود که محل قرارگیری قسمت سری پیچ در هنگام بستن آن است. با استفاده از این نوع مته دیگر قسمت سری پیچ به‌صورت برجسته در محل نصب قرار نمی‌گیرد و زیبایی قطعات از بین نمی‌رود. عمر بیشتر،

مته خزینه الماسه 3.5 مدادی رونیکس مدل 5304

مته خزینه الماسه 3.5 مدادی رونیکس مدل 5304 محصولی از برند نام آشنای رونیکس و ساخت کشور چین است. مته‌های خزینه در صنایع چوب و ساختمان بیشترین استفاده را دارند. از مته‌های خزینه همانند مته‌های معمولی برای سوراخ‌کاری استفاده می‌شود با این تفاوت که خزینه موجود در ته مته باعث درشت شدن قسمت انتهایی سوراخ می‌شود که محل قرارگیری قسمت سری پیچ در هنگام بستن آن است. با استفاده از این نوع مته دیگر قسمت سری پیچ به‌صورت برجسته در محل نصب قرار نمی‌گیرد و زیبایی قطعات از بین نمی‌رود.

عمر بیشتر، عملکرد بهتر

مته خزینه الماسه 3.5 مدادی رونیکس مدل 5304 از بهترین مواد اولیه تهیه شده است که مقاومت خوبی در هنگام کار ایجاد می‌کند. در قسمت عامل از ماده اولیه تنگستن کارباید استفاده شده است که باعث افزایش طول عمر قسمت عامل شده است و عملکرد ابزار را هم بهبود بخشیده است.

 

قابلیت تعویض مته

در مته خزینه الماسه 3.5 مدادی رونیکس مدل 5304 قسمت مته به‌راحتی از خزینه می‌تواند جدا شده و تعویض گردد. مته نصب شده بر روی مته خزینه رونیکس توسط یه عدد پیچ آلن فیکس شده است که در صورت کند شدن یا شکستگی مته می‌توان با باز کردن پیچ آلن مته را خارج نموده و مته جایگزین را فیکس کرد. برای راحتی تعویض مته آچار آلن مخصوص پیچ در به همراه این محصول عرضه شده است. همچنین یک پیچ آلن در داخل بسته‌بندی محصول قرار داده شده که در صورت گم شدن پیچ اصلی می‌تواند جایگزین شود.

مشاهده تمام محصولات مته خزینه

مشاهده همه محصولات انواع مته

مشاهده انواع مته دیوار


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

نوع مته

برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مته خزینه 3.5 رونیکس مدل 5304”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا