قفل فرمان کلاغی لوکمس مدل 1117

  • نوع و تعداد کلید: سه عدد
  • روکش PVC
  • قفل فرمان سامکو 2 میله
  • دارای 3 کلید برنجی
  • دارای خاصیت کروم ضد زنگ
  • دارای سیلندر از جنس برنج
  • دارای خاصیت ایمن و مقاوم در برابر برش

ناموجود

قیمت محصول:​

299,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

حتی بهترین قفل های فرمان نیز نمی توانند به طور کامل مانع از سوار شدن یک وسیله نقلیه بی نظارت به یک دزد با انگیزه شوند. با این حال، یک قفل فرمان خوب می تواند جلوی سرقت را بگیرد و خروج از ماشین را برای هر کسی دشوارتر کند. ایمنی خودرو یکی از مهم ترین مسائلی است که همه دارندگان خودرو همواره به آن توجه دارند. استفاده از قفل فرمان یکی از راه های افزایش امنیت ضد سرقت خودرو است. به همین دلیل بسیار مهم است که بهترین قفل فرمان را برای ماشین خود خریداری کنید تا بتوانید ایمنی آن

حتی بهترین قفل های فرمان نیز نمی توانند به طور کامل مانع از سوار شدن یک وسیله نقلیه بی نظارت به یک دزد با انگیزه شوند. با این حال، یک قفل فرمان خوب می تواند جلوی سرقت را بگیرد و خروج از ماشین را برای هر کسی دشوارتر کند.

ایمنی خودرو یکی از مهم ترین مسائلی است که همه دارندگان خودرو همواره به آن توجه دارند. استفاده از قفل فرمان یکی از راه های افزایش امنیت ضد سرقت خودرو است.

به همین دلیل بسیار مهم است که بهترین قفل فرمان را برای ماشین خود خریداری کنید تا بتوانید ایمنی آن را تضمین کنید. بسیاری از افراد در هنگام خرید خودرو نیز سعی میکنند که با کیفیت ترین قفل فرمان خودرو را خریداری کنند.

قفل فرمان کلاغی لوکمس مدل 1117

قفل فرمان کلاغی لوکمس مدل 1117 از ابزارهای ضروری برای هر خودرویی به حساب می  آید چرا که از ارکان مهم حفظ امنیت خودرو است. بدنه این قفل تماما از جنس فولاد است و به همین سبب بسیار مستحکم ساخته شده و در برابر بریده شدن، کاملا مقاوم است. قفل این ابزار از جنس فلز برنج درجه یک است که در کنار سیلندر بزرگ آن که در برابر سوراخ  کاری مقاوم ساخته شده، امنیت خودروی شما را تضمین می  کند. علاوه بر این، قفل این ابزار قابلیت تنظیم به شکل مرحله  ای را نیز دارا است.

بر روی بدنه این ابزار روکشی از جنس PVC درجه یک و باکیفیت وجود دارد. کلیدهای این ابزار از جنس برنج هستند و مناسب با تکنولوژی روز دنیا و به صورت کامپیوتری ساخته شده  اند. از این قفل فرمان برای انواع مختلف خودروهای سواری، شاسی بلند (SUV) و ون می  توان با اطمینان خاطر استفاده کرد.دهانه این قفل در بیشترین حالت 87 سانتی  متر و در کمترین حالت 67 سانتی  متر باز می  شود.

نوعی مانع از سرقت

قفل های فرمان از فولاد با روکش های مختلف ساخته شده اند. این بدنه فولادی دارای محافظ بزرگی برای جلوگیری از چرخش فرمان است.

سد روانی برای سارقان

علاوه بر اینکه با قفل کردن فرمان از حرکت فرمان جلوگیری می کنیم، در واقع تهدیدی را برای سارقان در معرض خطر قرار می دهیم. اکثر سارقان اعتراف کرده اند که با دیدن قفل فرمان از سرقت خودرو اجتناب می کنند.

آرامش خاطری برای راننده

در نگاه اول، استفاده از قفل فرمان ممکن است وسیله ای برای تضمین 100٪ ایمنی خودرو نباشد. اما بستن آن حداقل به راننده آرامش می دهد که خطر سرقت خودرو را کاهش می دهد.

سیستم ایمنی ارزان

قیمت قفل فرمان چندان پایین نیست; اما اگر بخواهیم هزینه خرید هر یک از آن ها را با انواع مختلف سیستم های امنیتی مانند دزدگیر مقایسه کنیم، احتمالا این یک گزینه اقتصادی است. علاوه بر این، برخی از سارقان می توانند با بازکردن خودرو، قفل فرمان را بدزدند. بنابراین، تعویض آن هزینه زیادی ندارد.

مشاهده انواع قفل فرمان
مشاهده محصولات برند لوکمس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1350 کیلوگرم
برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قفل فرمان کلاغی لوکمس مدل 1117”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا