مینی فرز رونیکس مدل 3165

  • مشاهده تمام محصولات مینی فرز
  • مشاهده همه محصولات سنگ فرز
  • مشاهده انواع مینی فرز رونیکس
  • وزن دستگاه : 3.1 کیلوگرم
  • به همراه دسته جانبی آنتی­ شوک، آچار مخصوص، یک جفت ذغال، گارد محافظ
  • مجهز به موتور پر قدرت 1500 واتی
  • قابلیت نصب صفحه 125 میلی متری

ناموجود

قیمت محصول:​

2,720,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

مینی­ فرز دسته ­بلند دیمردار 1500 وات رونیکس مدل 3165 مینی­ فرز دسته ­بلند دیمردار 1500 وات رونیکس مدل 3165 یکی از ابزار پرکاربرد در محیط­های صنعتی و آهنگری و حتی خانه است است. این مینی­ فرز با دارا بودن موتوری یا قدرت 1500 وات، قابلیت انجام دقیق و سریع امور موردنظر کاربر را دارا است؛ همچنین شما می­توانید بدون هیچ­گونه نگرانی، مدت زمان زیادی را به انجام کار خود اختصاص دهید چرا که استفاده از یک گیربکس صنعتی در کنار آرمیچر و بالشتک در این ابزار، آن را برای کار کردن در طولانی مدت مناسب ساخته­ است. یکی دیگر

مینی­ فرز دسته ­بلند دیمردار 1500 وات رونیکس مدل 3165

مینی­ فرز دسته ­بلند دیمردار 1500 وات رونیکس مدل 3165 یکی از ابزار پرکاربرد در محیط­های صنعتی و آهنگری و حتی خانه است است. این مینی­ فرز با دارا بودن موتوری یا قدرت 1500 وات، قابلیت انجام دقیق و سریع امور موردنظر کاربر را دارا است؛ همچنین شما می­توانید بدون هیچ­گونه نگرانی، مدت زمان زیادی را به انجام کار خود اختصاص دهید چرا که استفاده از یک گیربکس صنعتی در کنار آرمیچر و بالشتک در این ابزار، آن را برای کار کردن در طولانی مدت مناسب ساخته­ است. یکی دیگر از دلایل کارکرد این مینی ­فرز در زمان طولانی، بالا نرفتن دمای قطعات آن است چرا که سیستم گردش هوای پیشرفته­ای در آن تعبیه شده­ است. برای نصب آسان و سریع صفحات برش موردنظر شما از یکی از سیستم­های پیشرفته و به ­روز دنیا در این مینی ­فرز استفاده شده­ است. این سیستم موجب قفل سریع شفت ابزار می­شود. از دیگر ویژگی­های قابل توجه این ابزار، قابلیت تنظیم سرعت آن است. وجود دیمر الکتریکی در ساختار این ابزار، ویژگی ذکر شده را فراهم کرده­ است. شایان ذکر است که این مینی ­فرز دارای کلید ضدغبار است که موجب افزایش طول عمر و کارکرد مفید ابزار می­شود.

مینی فرز رونیکس مدل 3165

دسته جانبی آنتی­ شوک

وجود یک دسته جانبی آنتی­ شوک در بین اقلام همراه این مینی­ فرز، از دیگر ویژگی­های آن است که از وارد شدن شوک ناگهانی در حین کار به کاربر جلوگیری کرده و ایمنی کاربر را فراهم می­کند.

مشاهده تمام محصولات مینی فرز

مشاهده همه محصولات سنگ فرز

مشاهده انواع مینی فرز رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 3100 کیلوگرم
برند

منبع تغذیه

توان

وزن

رنگ

دسته

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مینی فرز رونیکس مدل 3165”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا