پیستوله برقی رونیکس 110 وات مدل 1311

  • توان: 110 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • فرکانس: 50/60 هرتز
  • حجم مخزن: 800 میلی لیتر
  • قطر نازل: 0.8 میلی متر
  • وزن: 1.5 کیلوگرم

ناموجود

قیمت محصول:​

1,450,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

مانند یک حرفه ای نقاشی کنید! صاف ترین رنگ را با پیستوله برقی رونیکس 1311 احساس کنید. یک پیستوله برقی شگفت انگیز با موتور جهانی 110 وات برای پوشش تمام کارهای نقاشی شما. 1311 یک ابزار سبک و مفید با مخزن رنگ 800 میلی لیتری است. همه لوازم جانبی مانند نازل و مخزن رنگ به راحتی متصل می شوند. مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده طولانی مدت قابل اعتماد را برای نقاشان تضمین می کند. اگر می خواهید عملیات نقاشی با قلم مو را شروع کنید، ممکن است بخواهید توضیحات مفصل را بخوانید و از این موارد استفاده کنید. ما

مانند یک حرفه ای نقاشی کنید! صاف ترین رنگ را با پیستوله برقی رونیکس 1311 احساس کنید. یک پیستوله برقی شگفت انگیز با موتور جهانی 110 وات برای پوشش تمام کارهای نقاشی شما. 1311 یک ابزار سبک و مفید با مخزن رنگ 800 میلی لیتری است. همه لوازم جانبی مانند نازل و مخزن رنگ به راحتی متصل می شوند. مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده طولانی مدت قابل اعتماد را برای نقاشان تضمین می کند. اگر می خواهید عملیات نقاشی با قلم مو را شروع کنید، ممکن است بخواهید توضیحات مفصل را بخوانید و از این موارد استفاده کنید.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این پیستوله رونیکس 110 وات مدل 1311 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

پیستوله برقی رونیکس 110 وات مدل 1311

پیستوله برقی رونیکس مدل 1311 توسط یک موتور جهانی 110 وات تغذیه می شود. این موتور دوار از 220 ولت برق و یک جفت آهنربا استفاده می کند تا رنگ را به آرامی به بیرون فشار دهد و ظاهر زیبایی به شما بدهد. رنگ‌آمیزی با اسپری می‌تواند یک عملیات زمان‌بر باشد، بنابراین رونیکس اسپری تفنگ 1311 را به گونه‌ای طراحی کرد که سبک، خوش دست و از نظر ارگونومی آسان برای جلوگیری از خستگی دست باشد.

برای داشتن بهترین عملکرد مطمئن شوید که حداکثر ویسکوزیته رنگ از 60din/sec بیشتر نباشد. در غیر این صورت، انسداد رنگ می تواند به نازل آسیب برساند و باعث رنگ آمیزی ناکارآمد شود. یک فنجان اندازه گیری ویسکوزیته در جعبه به همراه تفنگ وجود دارد تا در این مورد به شما کمک کند. یک دکمه آزاد کردن سریع وجود دارد که تفنگ تپانچه را از محفظه موتور برای تمیز کردن جدا می کند.

کارهای مختلف رنگ آمیزی به سرعت جریان متفاوتی نیاز دارند و این مهمترین نکته برای نقاشان حرفه ای است. به همین دلیل است که رونیکس یک دستگیره کنترل جریان طراحی کرده است که به شما امکان می دهد به سرعت میزان خروجی رنگ را افزایش یا کاهش دهید تا جریان رنگ خود را سفارشی کنید.

ظرفیت نازل 0.8 میلی متر است. این اندازه نازل نه تنها برای نقاشان بلکه برای کسانی که می خواهند مایعی را با ویسکوزیته استاندارد روی سطحی اسپری کنند کاملاً مناسب است. صاف ترین سطح بدون رد برس را با پیستوله برقی رونیکس مدل 1311 تضمین می کند.

در مجموع، این ابزار از مکانیزم رنگ آمیزی سولنوئید برای عملیات نقاشی حرفه ای تر استفاده می کند. بنابراین، اگر به‌دنبال یک رنگ‌پاش برقی با کاربری آسان هستید که سطحی صاف و بدون رد برس را اعمال کند، پیستوله برقی برقی برقی رونیکس مدل 1311 همان چیزی است که نیاز دارید.

قیمت و خرید پیستوله برقی رونیکس 110 وات مدل 1311

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع پیستوله برقی
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیستوله برقی رونیکس 110 وات مدل 1311”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا