اتو لوله رونیکس مدل 4404

  • توان : 2000 وات
  • وزن : ۶ کیلوگرم
  • سایز سری‌های گرم کننده لوله : ۲۰-۲۵-۳۲-۴۰
  • منبع تغذیه : برق

ناموجود

قیمت محصول:​

2,998,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دستگاه های جوشکاری قدیمی و ناکارآمد را فراموش کنید. رونیکس کاربردی ترین دستگاه اتو لوله را به بازی آورده است. ابزاری عالی برای لوله کش های حرفه ای و آماتور. اتو لوله سبز رونیکس مدل RH-4404 مجهز به کارآمدترین سیستم حرارتی برای بهترین عملکرد است. طراحی RH-4404 از اصول ارگونومیک برای راحتی بیشتر پیروی نمی کند. المنت های حرارتی قدرتمند 2000 واتی در این ابزار آن را به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دستگاه های جوش در بازار تبدیل کرده است. اتو لوله رونیکس مدل 4404 اتو لوله رونیکس مدل 4404 یکی از بهترین و پرکاربرد ترین مدل

دستگاه های جوشکاری قدیمی و ناکارآمد را فراموش کنید. رونیکس کاربردی ترین دستگاه اتو لوله را به بازی آورده است. ابزاری عالی برای لوله کش های حرفه ای و آماتور. اتو لوله سبز رونیکس مدل RH-4404 مجهز به کارآمدترین سیستم حرارتی برای بهترین عملکرد است. طراحی RH-4404 از اصول ارگونومیک برای راحتی بیشتر پیروی نمی کند. المنت های حرارتی قدرتمند 2000 واتی در این ابزار آن را به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دستگاه های جوش در بازار تبدیل کرده است.

اتو لوله رونیکس مدل 4404

اتو لوله رونیکس مدل 4404 یکی از بهترین و پرکاربرد ترین مدل های اتو لوله رونیکس میباشد. وزن و حجم پایین آن در مقابل استحکام و ظرافت بالای آن باعث محبوبیت بیشتر آن نسبت به سایر محصولات و برند ها شده.

ابزارهای جوشکاری لوله  تماماً در مورد قدرت و طراحی هستند که رونیکس بی شک بهترین مارک های پیشرو در آن مناطق است. یک سیستم حرارتی پیشرفته 2000 واتی با دو عنصر گرمایشی قدرتمند بهترین گرمای یکنواخت را در حین عملیات جوشکاری لوله ایجاد می کند. برای بهبود کارایی رونیکس از صفحه گرمایش ضخیم و پهن شده روی RH-4404 استفاده کرده است که می تواند گرما را برای مدت طولانی تری ذخیره کند.

بنابراین بسیاری از لوله کش های حرفه ای از جمع شدن لوله ها در دستگاه های اتو لوله شکایت دارند. رونیکس مفتخر است اعلام کند که با استفاده از سر قالب نچسب با رسانایی حرارتی یکنواخت و پایدار برای دستیابی به جوشکاری بدون درز، این مشکل را در ابزار بیرونی حل کرده ایم. از این سرهای ویژه می توان برای ذوب لوله های PB، PP، PPR، PE و بسیاری از لوله های پلاستیکی استفاده کرد.

مشکل دیگر تقریباً همه دستگاه‌های اتو لوله این است که آن‌طور که باید پایدار نیستند، اما وقتی اتو لوله رونیکس مدل 4404 را در دست می‌گیرید، لازم نیست نگران آن باشید. پایه U شکل، بدون لغزش و ثابت در حین کار به راحتی حرکت نمی کند که رابط نرم تری به شما می دهد.

قیمت و خرید اتو لوله رونیکس مدل 4404

همان طور که در مقدمه توضیحات گفته شد. الکتروابزار یکی از بزرگترین فروشگاه و منابع ابزار آلات ، دارای ضمانت اصالت کالا میباشد. شما میتوانید با خرید این اتو لوله رونیکس مدل 4404 تجربه یکی از باکیفیت ترین خرید های خود را داشته باشید.

مشاهده انواع اتو لوله
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

توان

برند

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو لوله رونیکس مدل 4404”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا