اور فرز رونیکس مدل 7103

  • توان: 550 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • سرعت در حرکت آزاد: 30000 دور بر دقیقه
  • وزن: 1.8 کیلوگرم
  • ظرفیت کلت: 6 میلی متر
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

1,890,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

اگر در صنعت کابینت سازی کار می کنید و برای امرار معاش کابینت آشپزخانه می سازید، بدون شک نام ماشین اصلاح برقی را شنیده اید. یک صاف کننده می تواند به شما در تراز کردن قفسه ها و لبه ها کمک کند. اور فرز رونیکس مدل 7103 یک ابزار برقی سبک وزن است که می تواند هنگام کار با چوب کاملاً مفید باشد. موتور 550 واتی با ظرفیت بالا و حرفه ای آن می تواند با سرعت 30000 دور در دقیقه در حالت بدون بار بچرخد. نگهدارنده بیت 6 میلی‌متری در این قیچی برای همه انواع بیت‌های روتر مناسب است

اگر در صنعت کابینت سازی کار می کنید و برای امرار معاش کابینت آشپزخانه می سازید، بدون شک نام ماشین اصلاح برقی را شنیده اید. یک صاف کننده می تواند به شما در تراز کردن قفسه ها و لبه ها کمک کند. اور فرز رونیکس مدل 7103 یک ابزار برقی سبک وزن است که می تواند هنگام کار با چوب کاملاً مفید باشد. موتور 550 واتی با ظرفیت بالا و حرفه ای آن می تواند با سرعت 30000 دور در دقیقه در حالت بدون بار بچرخد. نگهدارنده بیت 6 میلی‌متری در این قیچی برای همه انواع بیت‌های روتر مناسب است و می‌تواند به طور ایمن بیت‌هایی را تا قطر 6 میلی‌متر نگه دارد. اگر می خواهید در مورد این ماشین اصلاح حرفه ای بیشتر بدانید، به توضیحات دقیق مراجعه کنید.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این اور فرز مشتی رونیکس مدل 7103 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

اور فرز مشتی رونیکس مدل 7103

برق اور فرز رونیکس مدل 7103، 550 وات، 220-240 ولت را تامین می کند. برق 220-240 ولت را به 550 وات در فرکانس 50-60 هرتز تبدیل می کند. این موتور حرفه ای با سرعت بی باری 30000 RPM برای انواع عملیات برش و لبه زدن مناسب است. موتور قدرتمند اور فرز رونیکس 7103 به کاربران اجازه می دهد تا در فعالیت های فرآوری چوب به طور موثر کار کنند. با موتور 550 وات، این ابزار برقی نجاری برای تکمیل کابینت، تکمیل سطح، برش منحنی، برنامه ریزی لبه چوب و پردازش الگوی عالی است.

اور فرز 550 وات، 220 تا 240 ولت رونیکس مدل 7103 به گونه ای ماشینکاری شده است که دقیقاً با فرورفتگی مخروطی در انتهای شفت مطابقت داشته باشد و یک بیت روتر را با فضای کافی برای لغزش به داخل و خارج در هنگام شل شدن نگه دارد. برای به حداکثر رساندن تطبیق پذیری، اور فرز رونیکس مدل 7103 دارای کولت 6 میلی متری است. این نگهدارنده بیت می‌تواند انواع بیت‌های روتر را با قطر ساقه 6 میلی‌متر در خود جای دهد. یک بیت روتر باید به طور کامل در کولت قرار داده شود و سپس تقریباً 1/16 اینچ عقب نشینی شود (بین 3/4 اینچ و 1 اینچ از شفت در کولت باقی می ماند) تا بهترین چسبندگی را در اور فرز رونیکس 7103، 550 وات داشته باشید. 220-240 ولت استفاده می شود. همانطور که مهره سفت می شود، فضا اجازه می دهد تا کولت و بیت به سمت پایین فشار داده شود. اگر بیت قبل از سفت شدن در شفت پایین آمده باشد جایی برای حرکت نخواهد داشت و کولت به درستی سفت نمی شود.

اور فرز رونیکس مدل 7103، 550 وات، 220-240 ولت دارای طراحی بدنه جمع و جور است. این ویژگی زمانی واقعا کاربردی است که می خواهید در گوشه ها و لبه های غیرقابل دسترس کار کنید که دیگر ابزارهای برقی حجیم و پرمصرف مانند روترهای معمولی به آن دسترسی ندارند. ما در رونیکس به راحتی کاربران خود اهمیت زیادی می دهیم. به همین دلیل است که علاوه بر جمع و جور بودن، این ابزار کاربردی باریک و ارگونومیک با وزن تنها 1.8 کیلوگرم طراحی شده است تا تجربه کاری بسیار راحت را برای کاربران فراهم کند. این طراحی ارگونومیک همچنین کنترل بیشتری بر روی قطعه کار و عملکرد به ارمغان می آورد.

برای ارائه حداکثر دقت، این ابزار نجاری دارای پایه است. برای اینکه کار با این ماشین اصلاح تا حد امکان برای کاربران ساده باشد و دقت بالایی ارائه دهد، پایه به صورت شفاف طراحی شده است. سهولت استفاده از این صفحه شفاف در پردازش قابل تشخیص است. در 7103 امکان تنظیم ارتفاع بیت نیز وجود دارد. با استفاده از مکانیزم تنظیم عمق دقیق می توانید این کار را به سرعت انجام دهید. ایمنی نیز در انواع ابزارهای برقی نجاری یک مسئله است. به همین دلیل است که تراش برقی رونیکس مدل 7103، 550 وات، 220-240 ولت مجهز به محافظ گرد و غبار برای کنترل خروج تراشه های چوب و گرد و غبار است.

اگر اغلب با قطعات چوبی کار می کنید، اور فرز مشتی رونیکس مدل 7103 با تمام قابلیت هایی که دارد، ممکن است یک مکمل ارزشمند برای کارگاه یا محل ساخت و ساز شما باشد. موتور 550 وات قادر به انجام طیف گسترده ای از عملیات، از جمله تکمیل سطح و پردازش الگو است. اگر می خواهید تجهیزات کوچک و راحت برای حجم کاری سبک و کارهای حساس داشته باشید، این ابزار برقی عالی نجاری را در نظر بگیرید.

قیمت و خرید اور فرز مشتی رونیکس مدل 7103

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع اور فرز
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

برند

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اور فرز رونیکس مدل 7103”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا