فرز مینیاتوری رونیکس مدل 3402

  • توان: 170 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • سرعت در حرکت آزاد: 8000 الی 35000 دور بر دقیقه
  • وزن: 660 گرم
  • سایز کلت: 3.2 میلی متر
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

1,890,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

با گنجاندن 125 لوازم جانبی ابزار چرخشی مختلف برای سمباده زدن، برش، سنگ زنی، کنده کاری، پرداخت و تمیز کردن محلول ها، کیت چند ابزار 3402 شما می تواند به یک لوله کش، نجار، جواهرساز یا دستیار خوب تبدیل شود. لوله های پلاستیکی، چوبی، مسی و حتی فلزی گالوانیزه را به راحتی برش دهید. بنابراین، شما قطعا به دقت با سرعت متغیر از 8000 تا 35000 RPM نیاز خواهید داشت. شما به عنوان یک صنعتگر چوب، چوب را به شکل‌های زیبا و هنر عالی مجسمه‌سازی می‌کنید و یک ابزار برقی با نگهدارنده بیت 3.2 میلی‌متری برای لوازم مختلف می‌تواند راه‌حل

با گنجاندن 125 لوازم جانبی ابزار چرخشی مختلف برای سمباده زدن، برش، سنگ زنی، کنده کاری، پرداخت و تمیز کردن محلول ها، کیت چند ابزار 3402 شما می تواند به یک لوله کش، نجار، جواهرساز یا دستیار خوب تبدیل شود. لوله های پلاستیکی، چوبی، مسی و حتی فلزی گالوانیزه را به راحتی برش دهید. بنابراین، شما قطعا به دقت با سرعت متغیر از 8000 تا 35000 RPM نیاز خواهید داشت. شما به عنوان یک صنعتگر چوب، چوب را به شکل‌های زیبا و هنر عالی مجسمه‌سازی می‌کنید و یک ابزار برقی با نگهدارنده بیت 3.2 میلی‌متری برای لوازم مختلف می‌تواند راه‌حل عالی برای شما باشد. وقتی با قطعات فلزی کار می کنید، باید مطمئن شوید که نتیجه نهایی تا حد امکان حرفه ای به نظر می رسد. بنابراین، به منظور صاف و صیقلی کردن فولاد، یک موتور با کارایی بالا با قدرت 170 وات در داخل بدنه ارگونومیک سبک طراحی شده است تا شما و جعبه ابزار شما را به خوبی تجهیز کند.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این فرز مینیاتوری رونیکس 125 پارچه مدل 3402 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

فرز مینیاتوری رونیکس 125 پارچه مدل 3402

کمتر از یک کیلوگرم، 3402 از یک موتور 170 واتی استفاده می کند که 8000-35000 RPM را با سرعت بدون بار ارائه می دهد. مکانیسم آن با بلبرینگ های ضد گرد و غبار که نفوذ گرد و غبار را کاهش می دهد و دوام را تضمین می کند بسیار ساده است. به دلیل قدرت زیاد و سرعت چرخش بالا، زوایای غیرممکن، فضاهای تنگ و کارهای ظریف با استفاده از فرز مینیاتوری رونیکس 125 پارچه مدل 3402 بسیار ساده است. به عنوان مثال، می توانید لوله ها و پیچ های داخل کابینت، سقف، پشت دیوار را جدا کنید. و زیر تخته های کف و بسیاری از مکان های صعب العبور دیگر. و این به این دلیل است که تنظیم سرعت متغیر برای کنترل سرعت کیت ابزار 3402 شما برای انطباق با نیازهای شما گنجانده شده است. این سرعت متغیر از یک سوئیچ دیمر آنالوگ حاصل می شود.

بدنه: با طراحی بسیار نازک‌تر، همچنان مانند یک آسیاب به نظر می‌رسد. از این دستگاه با عملکرد بالا و کارآمد و وزن سبک می توانید هر کاری را که یک آسیاب می تواند انجام دهد (اما در مقیاس های کوچکتر) انجام دهد. نگهدارنده بیت 3.2 میلی متری و 3 ابزار چاک کولت آن به هر اپراتوری اجازه می دهد که روی هر عملیاتی کار کند. در حین انتخاب لوازم جانبی مناسب و اندازه کولت، سیستم پین قفل به شما در تعویض آسان و سریع لوازم جانبی کمک می کند و مکانیزم ایمنی بالا استفاده از 3402 را به یک مزیت بزرگ تبدیل می کند.

کیت چند ابزار چرخشی با سرعت متغیر فرز مینیاتوری رونیکس 125 پارچه مدل 3402 شامل چندین مورد است که همگی در یک کیسه کیسه ای عرضه می شوند. اقلام یک محرک انعطاف پذیر برای راحت تر کردن کار در مقیاس های کوچک، 125 لوازم جانبی ابزار چرخشی مختلف و یک چراغ LED مغناطیسی برای مقابله با نقاط تاریک هستند. تنوع لوازم جانبی به اپراتور اجازه می دهد تا انواع مختلف قطعه کار را بر روی هر نوع عملکردی قرار دهد که مهمترین نکته در مورد کیت ابزار چرخشی 3402 است. اگرچه کیت های ابزار چرخشی در مدل ها و سطوح مختلف قدرت طراحی شده اند، اما همه آنها این نکته مهم مشترک را دارند که برای انجام کار باید با سرعت بسیار بالایی بچرخند. اکثر آنها با سرعت 20000 دور در دقیقه می چرخند، در حالی که ابزار برقی دوار مانند فرز مینیاتوری رونیکس 125 پارچه مدل 3402 می تواند تا 35000 دور در دقیقه سرعت داشته باشد. با توجه به اندازه مناسب آن، به راحتی می توان فهمید که چگونه می تواند به چنین سرعت های بالایی برسد بدون اینکه باعث خستگی و ناراحتی عضلانی شود. بنابراین، تجهیزات ایمنی مناسب بپوشید، درج و محکم کردن قطعات را تمرین کنید، از قطعه مناسب برای کار استفاده کنید و کیت ابزار چرخشی فرز مینیاتوری رونیکس 125 پارچه مدل 3402 خود را بعد از هر بار استفاده تمیز کنید. ما قول می دهیم که قطعا شما را ناامید نخواهیم کرد

قیمت و خرید فرز مینیاتوری رونیکس 125 پارچه مدل 3402

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع فرز مینیاتوری
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

برند

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرز مینیاتوری رونیکس مدل 3402”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا