سنگ رومیزی رونیکس 200 میلی متر مدل 3502N

  • توان: 350 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • فرکانس: 50/60 هرتز
  • قطر صفحه: 200 میلی متر
  • سرعت در حرکت آزاد: 2950 دور بر دقیقه
  • وزن: 11 کیلوگرم

ناموجود

قیمت محصول:​

3,990,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

استفاده از سنگ رومیزی برای تیز کردن و شکل دادن به ابزارهای مختلف در کارگاه شما ممکن است یک کار رایج باشد. بنابراین داشتن دستگاه سنگ زنی مناسب و روان امری ضروری است. رونیکس سنگ رومیزی 3502N را با چرخ های سنگ 8 اینچی معرفی می کند که می تواند انواع کاربردهای سنگین را انجام دهد. این ابزار برقی قوی مجهز به یک موتور 350 وات است که در 2950 دور در دقیقه کار می کند و قدرت زیادی را برای کاربردهای مختلف مانند سفت کردن، صیقل دادن و زدودن زنگ و فرز از فلز ارائه می دهد. ما در

استفاده از سنگ رومیزی برای تیز کردن و شکل دادن به ابزارهای مختلف در کارگاه شما ممکن است یک کار رایج باشد. بنابراین داشتن دستگاه سنگ زنی مناسب و روان امری ضروری است. رونیکس سنگ رومیزی 3502N را با چرخ های سنگ 8 اینچی معرفی می کند که می تواند انواع کاربردهای سنگین را انجام دهد. این ابزار برقی قوی مجهز به یک موتور 350 وات است که در 2950 دور در دقیقه کار می کند و قدرت زیادی را برای کاربردهای مختلف مانند سفت کردن، صیقل دادن و زدودن زنگ و فرز از فلز ارائه می دهد.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این سنگ رومیزی رونیکس 200 میلی متر مدل 3502N را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

سنگ رومیزی رونیکس 200 میلی متر مدل 3502N

ابزارهای تیز کردن، سوراخ‌زدایی، زدودن زنگ‌زدگی، شکل دادن به اجزا و اقلام تمیزکننده، همگی با سنگ رومیزی سنگین رونیکس 3502N، 350 وات، 2950 دور در دقیقه امکان‌پذیر هستند. می توانید از سنگ های نیمکتی برای صاف کردن نواحی ناهموار و سطح اتصالات یا برای تیز کردن چاقوهای آشپزخانه استفاده کنید. چرخ‌های سنگ رونیکس 3502N، 350 وات، 2950 دور در دقیقه اصلی‌ترین قسمتی هستند که با کار واقعی درگیر هستند. بنابراین، مواد با بهترین کیفیت برای ساخت چرخ های سنگ زنی ریز و درشت استفاده می شود که می تواند بالاترین خواسته های کاربران را برآورده کند. این ابزار برقی با ابعاد 200x25x32 در سنگ های نیمکتی 8 اینچی ساخته شده است. چرخ‌های سنگ‌زنی 8 اینچی برای قدرت مطلق بی‌رقیب هستند و نسبت به چرخ‌های 6 اینچی یا با قطرهای کوچک‌تر به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند.

این ابزار قدرتی منحصر به فرد مجهز به یک موتور قوی است که به عنوان یک سنگ کار زیادی را انجام می دهد. اسب بخار موتور 2950 دور در دقیقه سرعت بدون بار را امکان پذیر می کند، که برای جداسازی، زنگ زدایی، شکل دادن به قطعات و سایر عملیات سنگ زنی عالی است. هرچه RPM بیشتر شود، سریعتر می توانید کار را انجام دهید. هنگامی که روی مواد سختی مانند فولاد کار می کنید، RPM بالا نقش مهمی ایفا می کند.

اطمینان از حرکت نکردن ابزار برقی در حین استفاده، یک عامل کلیدی برای هر سنگ رومیزی است. بنابراین، چهار پایه لاستیکی لرزش را کاهش می دهد و به شما اجازه می دهد تا در تمام مدت کار نرمی داشته باشید. وزن آن 11 کیلوگرم است که می تواند تضمین کند که دستگاه در حین کار ثابت می ماند. حفاظ‌های جرقه‌دار شفاف بزرگ و حفاظ‌های چرخ نقش مهمی را ایفا می‌کنند و از شما، چشم‌ها و دستگاهتان در برابر تماس با هر جسم خارجی در حین کار محافظت می‌کنند.

پایه ابزار آلومینیومی آنودایز شده، که روی تخته ای در پشت سنگ شما وصل می شود، در هسته سیستم قرار دارد. یک پلت فرم بزرگ با یک سوراخ برای جیگ سنگ زنی روی بقیه گنجانده شده است. استراحت ابزار و جیگ به صورت عملی در عکس اصلی دیده می شود. دو دستگیره فنری تغییر موقعیت را ساده می کند و به شما این امکان را می دهد که سکو را تقریباً به هر زاویه سنگ زنی تغییر دهید.

3502N همچنین دارای پایه های ابزار کاملاً قابل تنظیم با مکانیسم های قفل محکم برای پشتیبانی بهینه است. پایه ابزار یک سطح سنگی جامد را برای شما فراهم می کند تا قطعه کار خود را راحت تر سنگ کنید. علاوه بر این، مجهز به کلیدهای ضد گرد و غبار است که مانع از نفوذ گرد و غبار یا سایر اجسام بیرونی می شود و باعث می شود دستگاه عمر طولانی تری داشته باشد.

آنچه در مورد سنگ رومیزی 3502N رونیکس، 350 وات، 2950 دور در دقیقه می توان به طور خلاصه گفت این است که این ابزار برقی برای تمام کارهای سنگ زنی، تیز کردن و صیقل دادن ایده آل است زیرا دارای ساختار فشرده فلزی مستحکم با محور بلبرینگ و 4 پایه لاستیکی برای کم است. – اجرای ارتعاش، بهترین نتایج سنگ زنی و عمر طولانی.

قیمت و خرید سنگ رومیزی رونیکس 200 میلی متر مدل 3502N

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع سنگ رومیزی
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 11000 کیلوگرم
برند

توان

ولتاژ ورودی

دور در حالت آزاد

قطر صفحه

وزن

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ رومیزی رونیکس 200 میلی متر مدل 3502N”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا