جک روغنی نووا

  • ساخت کشور چین
  • دارای تناژ متفاوت بالابرندگی از 2 الی 20 تن

قیمت محصول:​

185,000 تومان605,000 تومان

x

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

  جک های روغنی 2 الی 20 تن نووا جک های روغنی 2 الی 20 تن نووا با بدنه‌ای مقاوم که از استحکام کافی در مقابل فشار برخوردار هستند می‌توانند به‌صورت طولانی‌مدت برای انجام امور سنگین صنعتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند. در این جک های روغنی که ساخت کشور چین هستند، توجه به مجموعه‌ای از نکات طراحی همچون تعبیه یک پایه پهن و با استحکام کافی، در نظرگیری یک پیچ مقاوم حرارت داده شده و …در استفاده آسان و حداکثری از آن نقش بسیار چشمگیری را ایفا کرده اند. این جک های روغنی که بر اساس استانداردهای

 

جک های روغنی 2 الی 20 تن نووا

جک های روغنی 2 الی 20 تن نووا با بدنه‌ای مقاوم که از استحکام کافی در مقابل فشار برخوردار هستند می‌توانند به‌صورت طولانی‌مدت برای انجام امور سنگین صنعتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند. در این جک های روغنی که ساخت کشور چین هستند، توجه به مجموعه‌ای از نکات طراحی همچون تعبیه یک پایه پهن و با استحکام کافی، در نظرگیری یک پیچ مقاوم حرارت داده شده و …در استفاده آسان و حداکثری از آن نقش بسیار چشمگیری را ایفا کرده اند.

این جک های روغنی که بر اساس استانداردهای معتبری همچون GS و CE ساخته شده اند، دارای یک سر دندانه ای هستند که همراه با شیار ساخته شده و این مسئله در بحث ایمنی به هنگام استفاده از آن به‌صورت چشمگیری مؤثر واقع شده است. از دیگر نکات برجسته موجود در این جک های روغنی می‌توان به پیستون آن اشاره کرد، این پیستون از جنس کروم بوده و تلاش شده که با آبکاری تمام ملاحظات طراحی لازم برای آن، اعمال شود. یکی از نکات طراحی ذکر شده برای این جک روغنی چینی، تعبیه یک پیچ کمکی بود که از استحکام و مقاومت کافی برخوردار است. لازم به ذکر است که این پیچ، کاربر را قادر به تنظیم ارتفاع جک به هنگام استفاده از آن، ساخته است.

جک روغنی 2 تن نووا مدل NTB-2102

جک روغنی 2 تن نووا مدل NTB-2102 محصولی است که در هنگام پنچری خودرو در کنار خیابان یا انجام تعمیرات جزئی بدون مراجعه به تعمیرگاه به کارتان می‌آید. اگر در پنچرگیری خودرو از جک‌های قدیمی استفاده کرده باشید، حتما بارها شاهد دررفتن آن‌ها از زیر خودرو و ایجاد خطر برای خود یا خودرو بوده‌اید. این جک با استفاده از پایه‌ای پهن و مستحکم و نیز سری دندانه‌دار و شیاردار، ایمنی کامل شما در هنگام تعمیر خودرو را تضمین می‌کند. بدنه مقاوم این محصول از مواد باکیفیت و بر اساس استانداردهای روز دنیا ساخته‌شده و می‌تواند به‌راحتی وزن خودروی شما را (اگر بیشتر از 2 تن نباشد) تحمل کند. همچنین مقاومت این بدنه در برابر فشار به حدی بالاست که خیال شما را از بابت ایمنی کاملا راحت می‌کند.

پیستون‌های سیلندر این محصول پولیش شده و با استفاده از کروم آبکاری شده‌اند تا استحکام بیشتری را به محصول بخشیده و قابلیت اطمینان آن را بالا ببرند. با استفاده از اهرم تعبیه‌شده در جک و پیچ کمکی فولادی می‌توانید ارتفاع جک را از 18 تا 34.5 سانتیمتر تنظیم کنید. این امر به شما کمک می‌کند که با ایجاد سطح تکیه‌ای مطمئن به تعمیر یا پنچرگیری خودروی خود بپردازید. این محصول ضروری و پرکاربرد کاملا فشرده و جمع‌وجور بوده و حضور آن در صندوق‌عقب ماشین شما جای دیگر وسایل را تنگ نخواهد کرد.

ویژگی‌های جک روغنی 10 تنی نووا

کشور سازنده

چین

ظرفیت

2 الی 20  تن


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جک روغنی نووا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا