اتو لوله توسن مدل 7017 PW

  • تعداد المنت 2 عدد
  • تعداد لقمه 6 عدد
  • لوله های قابل جوش :pe-x/pp-r/pe/pb/pp

ناموجود

قیمت محصول:​

679,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

جوش لوله‌های پلاستیکی توسن مدل 7017 PW

جوش لوله‌های پلاستیکی توسن مدل 7017 PW از ابزارهای پراستفاده در صنعت ساختمان است. با توجه به کاربردهای بیش‌ازپیش لوله‌های پلاستیکی برای ایجاد اتصالات آن‌ها نیاز بیشتری به دستگاه اتو جوش لوله‌های پلاستیکی احساس می‌شود. لوله‌های پلاستیکی همانند لوله‌های قدیمی قابلیت پیچ شدن و چفت شدن در یکدیگر را ندارند ازاین‌رو برای ایجاد اتصالات آن‌ها از ذوب کردن آن‌ها استفاده می‌کنند. با ذوب کردن هر دو قسمت لوله و متصل کردن آن¬ها به یکدیگر در هنگام سرد شدن اتصال آن‌ها به‌صورت کامل برقرار می‌شود. از ویژگی‌های جوش لوله‌های پلاستیکی توسن مدل 7017 PWتوسن می‌توان به لقمه‌های باکیفیت باروکش تفلون و راکت بزرگ آن اشاره کرد.

تحمل حرارت بالا

لقمه‌های نصب‌شده بر روی اتو لوله‌های پلاستیکی باکیفیت بالا ساخته‌شده و روکشی از جنس تفلون بر روی آن‌ها کشیده شده است که باعث می‌شود بتوانند دمای بالا را تا 400 درجه سانتی‌گراد تحمل کنند. دو المنت قرار داده‌شده در جوش لوله‌های پلاستیکی توسن مدل 7017 PW هرکدام توان 850 وات واقعی دارند. برای کنترل این دو المنت، دو کلید مجزا قرار داده‌شده است که می‌توان هرکدام را به‌صورت جداگانه خاموش یا روشن کرد. قطعات باکیفیت بالای استفاده‌ شده در این محصول باعث افزایش طول عمر مفید آن شده است

راکت بزرگ و باکیفیت

راکت نصب‌شده بر روی جوش لوله‌های پلاستیکی توسن مدل 7017 PW با ابعاد بزرگ قرار داده‌شده است تا بتوان به‌صورت هم‌زمان 3 لقمه را بر روی آن نصب و استفاده کرد. این راکت باکیفیت در مقابل حرارت بسیار مقاوم است و عمر مفید طولانی دارد. یک راکت اضافی به‌عنوان یدکی به همراه این محصول ارائه‌شده است که می‌توان در موقع نیاز راکت اصلی را با آن جایگزین کرد. پایه آلومینیومی قرار داده‌شده در بسته‌بندی محصول به‌عنوان نگه‌دارنده استفاده می‌شود که در هنگام کار می‌توان محصول را بر روی آن قرار داد و با آن کار کرد.

اقلام همراه محصول
پایه آلومینیومی، کیف فلزی، راکت اضافی، دستکش کار

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو لوله توسن مدل 7017 PW”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا