پیک برش دوتکه توسن مدل 6100 CT

دسته:
  • حداکثر ضخامت قابل برش 100 میلی متر
  • جنس سوزن و مغزی شیر برنج
  • ساخت تایوان

ناموجود

قیمت محصول:​

544,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

پیک برش دوتکه توسن مدل 6100 CT

پیک برش دوتکه توسان مدل 6100 CT محصولی پرکاربرد در جوشکاری‌ها و آهنگری‌ها است که برای برش انواع فلزات یا ذوب کردن آن‌ها استفاده می‌شود. با استفاده از این محصول شما قادر خواهید بود ورق‌های با ضخامت حداکثر 100 میلی‌متر را به‌راحتی برش بزنید. نتیجه نهایی برش کاملا دقیق و عالی بوده و کمترین میزان ممکن انحراف و پرتی را دارد. همه قطعات به‌کاررفته در این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه و با روش فورج گرم ساخته شده‌اند. استفاده از مس با خلوص 99.9 درصد در ساخت نازل یکی از نمونه‌های آن است. به‌کارگیری این مواد در ساخت نازل نه‌تنها از آن در برابر حرارت ایجادشده محافظت می‌کند، بلکه باعث ایجاد بالاترین بازده حرارتی در محصول می‌شود.

برای کار راحت‌تر با این محصول، سوزن آن به روش‌های استاندارد و به‌روز، از جنس برنج ساخته شده است. برای بهبود عملکرد شیر و افزایش مقاومت آن نیز مغزی‌های شیر به‌طور کامل از جنس برنج ساخته شده‌اند. با توجه به اینکه در پیک‌های برش با گاز، اکسیژن و گاز ترکیب می‌شود، ممکن است مقداری بخارآب در نتیجه این واکنش تولید شود. به همین دلیل در این محصول از واشر آب‌بندی با کیفیت بالا استفاده شده است تا از بروز هرگونه نشتی جلوگیری کند. برای حفظ ایمنی در هنگام کار، ضخامت لوله‌های حمل گاز و اکسیژن با دقت بالایی انتخاب شده و کیفیت مواد به‌کاررفته در ساخت آن‌ها باعث افزایش طول عمر محصول و کاهش حداکثری احتمال بروز خطرات مختلف در هنگام کار با آن می‌شود.

به همراه این محصول لوازم جانبی به شما تحویل داده می‌شود که بر اساس تجربه کاربران دارای بیشترین کاربرد بوده و از مواد اولیه مناسب و باکیفیت ساخته شده‌اند. کلاهک نازل برش و نازل‌های برش 1.32 و 1.16 اینچ ازجمله این لوازم است.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیک برش دوتکه توسن مدل 6100 CT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا