اره زنجیری بنزینی 450 میلیمتر توسن مدل 5647 CS

  • گم زنجیر 3/8 اینچ
  • نسبت سوخت 1 لیتر بنزین
  • ماکزیمم دور 12000دور در دقیقه

ناموجود

قیمت محصول:​

899,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

اره زنجیری بنزینی 450 میلیمتر توسن مدل 5647 CS

اره زنجیری بنزینی 450 میلیمتر توسن مدل5647 CS از جمله ابزار آلات باغبانی است. یکی از مواردی که باعث محبوبیت این اره نزد کاربران شده است، توان قدرت بالای موتور این دستگاه است. اره زنجیری بنزینی توسن دارای توان موتور 1950 وات است؛ همچنین موتور این محصول، دوزمانه(5/45 سی سی) با توان 6/2 اسب بخار است. در ساخت پیستون و سیلندر این محصول از تکنولوژی روز دنیا با دقت ابعادی بسیار بالا استفاده شده است. زنجیر طراحی شده در این محصول ساخت آمریکا و دارای طول 450 میلیمتر با کیفیت OREGON است؛ همچنین دارای تیغه با طول برش 450 میلیمتر با کیفیت OREGON است. به منظور اطلاع کاربر از میزان سوخت موجود در مخزن، برای این دستگاه یک نشانگر میزان سوخت طراحی کرده‌اند که میزان سوخت موجود در مخزن را کاملا دقیق نمایش می‌دهد. طراحان شرکت توسن، سیستم توقف اضطراری(ترمز زنجیر) را برای این محصول طراحی کرده‌اند.

این سیستم کمک می‌کند که در زمان فشار وارده به محصول، سیستم به صورت اتومات متوقف شود و به دستگاه فشار وارد نشود. این مکانیزم علاوه بر افزایش ایمنی کاربر، باعث افزایش طول عمر و دوام محصول نیز می‌شود. از قابلیت‌های این سیستم می‌توان به تعویض آسان و سریع فیلتر هوا و تعویض زنجیر اشاره کرد. کاربر می‌تواند در زمان دلخواه، به راحتی زنجیر و فیلتر هوای محصول رو تعویض کند.

همچنین این مدل از محصول مجهز به سیستم ضد لرزش با لاستیک ضربه گیر و 3 فنر است. از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به سیستم استارت بسیار سریع با هندل دو نفره، شمع با کیفیت چمپیون CHAMPION، قفل ایمنی پدال گاز و سیستم روغن کاری اتوماتیک و قابل تنظیم زنجیر اشاره کرد. جهت افزایش کارایی و طول عمر محصول، مجهز به قطعات و لوازم جانبی با کیفیت بسیار بالا است.

کاربراتور دیافراگمی

اره زنجیری بنزینی توسن از جمله ابزارآلاتی است که زمان استفاده، ممکن است در هر حالتی نسبت به سطح افق قرار داده شود. به همین دلیل طراحان شرکت توسن برای این مدل از محصول یک کاربراتور دیافراگمی طراحی کرده‌اند که باعث می‌شود دستگاه بدون محدودیت در هر حالتی نسبت به سطح افق قرار گیرد. این کاربراتور دیافراگمی دارای کیفیت WALBRO ژاپن است

ابزارآلات همراه
دستکش ایمنی، بطری مخصوص روغن و سوخت، پیچ گوشتی دوسو، آچار شمع یکسر دوسو، سوهان زنجیر، 2 عدد روغن، کیف برزنت

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اره زنجیری بنزینی 450 میلیمتر توسن مدل 5647 CS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا