پروفیل بر 355 میلی‌متری توسن مدل 5198 C

  • قطر صفحه برش355میلی متر
  • سرعت گردش آزاد 3800 دور در دقیقه
  • وزن 17.2 کیلو گرم

ناموجود

قیمت محصول:​

988,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

پروفیل¬بر 355 میلی‌متری توسن مدل 5198 C

پروفیل¬بر 355 میلی‌متری توسن مدل5198 C از ابزارآلات برقی تولیدشده توسط برند ایرانی توسن است. پروفیل¬برها اره‌هایی باقدرت بسیار بالا هستند که از آن‌ها برای برش انواع آهن، استیل و آلومینیوم استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها قابل‌حمل هستند و می‌توان از آن‌ها خارج از کارگاه هم استفاده نمود. دقت عملکرد دستگاه‌های پروفیل¬بر خیلی خوب است و به‌سادگی می‌توانند قطعاتی همچون لوله‌ها را که برش آن‌ها به دلیل شکل ظاهری‌شان سخت است برش دهند. پروفیل¬بر توسن ویژگی‌های فراوانی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به توان 2200 وات، مقاوم بودن در برابر غبار و قابلیت تنظیم زاویه برش تا 45 درجه اشاره کرد.

قدرت مناسب برش

سرعت زیاد چرخش صفحه برش در پروفیل¬بر 355 میلی‌متری توسن مدل 5198 C باعث شده تا در هنگام کار کردن باقدرت زیادی و در کمترین زمان ممکن قطعات برش داده شوند. با استفاده از سرعت گردش 3800 دور در دقیقه پروفیل¬بر توسن توانایی برش انواع آهن، استیل و آلومینیوم را پیداکرده است.

استفاده حداکثری از صفحه برش

بر روی پروفیل¬بر 355 میلی‌متری توسن مدل 5198 C یک پیچ تنظیم قرار داده‌شده است که به‌وسیله آن می‌توان ارتفاع بازو را تنظیم کرد. این تنظیم ارتفاع باعث می‌شود بتوان برش‌هایی با عمق خاص بر روی قطعه کار ایجاد کرد یا اینکه از تمام طول صفحه برش در هنگام برشکاری استفاده نمود. قابلیت تنظیم زاویه تا زاویه 45 درجه‌ای توسط این محصول به کاربر امکان ایجاد انواع برش‌ها ازجمله فارسی¬بر کردن قطعات را می‌دهد.

محافظت کامل

کلید برق نصب‌شده بر روی پروفیل¬بر 355 میلی‌متری توسن مدل 5198 C در برابر گردوغبار مقاوم است و در عملکرد آن اختلالی ایجاد نمی‌شود. قفل ایمنی کلید برق باعث شده از بروز حوادث در هنگام کار با این دستگاه تا مقدار زیادی جلوگیری شود. دیواره محافظ نصب‌شده از پرتاب براده‌ها به اطراف و به سمت کاربر جلوگیری به عمل می‌آورد و مانع از آسیب رسیدن به کاربر می‌شود. قطعات باکیفیت استفاده‌شده در این محصول باعث افزایش طول عمر و عملکرد بدون نقص پروفیل¬بر 355 میلی‌متری توسن مدل 5198 C شده است.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروفیل بر 355 میلی‌متری توسن مدل 5198 C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا