کارواش 140 بار القایی توسن مدل 1218 IPW

  • توان 1800 وات
  • فشار خروجی آب 140بار
  • بیشینه دمای آب 40 درجه سانتی گراد
  • ولتاژ برق 220 ولت
  • دبی خروجی آب 6 لیتر

ناموجود

قیمت محصول:​

898,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

کارواش 140 بار القایی توسن مدل 1218 IPW کارواش 140 بار القایی توسن مدل1218 IPW محصولی از برند ایرانی توسن است. نظافت خودروها برای بسیاری از افراد امری حیاتی و همراه با وسواس زیادی است به‌طوری‌که تمایل زیادی دارند که شست و شوی خودروشان را خودشان انجام دهند. استفاده از روش‌های سنتی یعنی با استفاده از سطل آب یا شلنگ آب علاوه بر عدم رضایت کاربر به دلیل فشار کم آب خروجی باعث هدر رفتن مقدار زیادی آب نیز می‌شود. کارواش‌های خانگی تولیدشده با فشار آب خروجی مناسب و دسته کنترل قطع و وصل جریان آب باعث جلوگیری از هدر

کارواش 140 بار القایی توسن مدل 1218 IPW

کارواش 140 بار القایی توسن مدل1218 IPW محصولی از برند ایرانی توسن است. نظافت خودروها برای بسیاری از افراد امری حیاتی و همراه با وسواس زیادی است به‌طوری‌که تمایل زیادی دارند که شست و شوی خودروشان را خودشان انجام دهند. استفاده از روش‌های سنتی یعنی با استفاده از سطل آب یا شلنگ آب علاوه بر عدم رضایت کاربر به دلیل فشار کم آب خروجی باعث هدر رفتن مقدار زیادی آب نیز می‌شود. کارواش‌های خانگی تولیدشده با فشار آب خروجی مناسب و دسته کنترل قطع و وصل جریان آب باعث جلوگیری از هدر رفتن آب و انجام شست‌وشویی بی‌نظیر می‌شود.

فشار یکنواخت آب

خروجی پمپ نصب‌شده بر روی کارواش 140 بار القایی توسن مدل 1218 IPW آلومینیومی باکیفیت مجهز به پیستون‌های فولادی ضدزنگ است که فشار یکنواخت آب را در خروجی ایجاد می‌کنند. این فشار مقداری معادل با 140 بار است. برای به حرکت درآوردن این پمپ آب پرقدرت از یک موتور القایی یا در اصطلاح دینامی استفاده‌شده است که طول عمر بالایی دارد.

بادوام و ایمن

موتور استفاده‌شده در کارواش 140 بار القایی توسن مدل 1218 IPW از نوع القایی است که طول عمر بالایی دارد. شیلنگ فشارقوی منجید دار 6 متری استفاده‌شده در این محصول دارای روکش سیم فولادی بافته‌شده است که آن را قادر می‌سازد تا فشار آب بالای خروجی را تحمل کند. حسگر حرارتی قرار داده‌شده در دستگاه در هنگام داغ شدن بیش‌ازحد موتور دستگاه آن را خاموش می‌کند و از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری می‌کند. کارواش 140 بار القایی توسن مدل 1218 IPW دارای استاندارد IPX5 است که به معنی محافظت در برابر رطوبت و ورود گردوغبار است. لنس و تفنگی این کارواش از مواد باکیفیت ساخته‌شده است و رزوه برنجی اتصالات خوردگی پیدا نمی‌کند و عملکرد مطمئنی از خود نشان می‌دهد.

حمل‌ونقل آسان

دسته و چرخ‌های بزرگ قرار داده‌شده بر روی کارواش 140 بار القایی توسن مدل 1218 IPW باعث راحتی در حمل و جابجایی این کارواش شده است. قرقره مخصوص قرار داده‌شده بر روی بدنه کارواش برای راحتی در جمع‌کردن شیلنگ فشارقوی استفاده می‌شود. بدنه به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که می‌توان تمامی متعلقات دستگاه را بر روی آن نصب کرد و در هنگام جابجایی ابزارهای اضافی دردسرساز نخواهند شد.

عملکرد بی‌نظیر

فشار آب خروجی 140 بار به‌تنهایی برای شست و شوی خودرو یا محوطه کافی است؛ اما به همراه کارواش 140 بار القایی توسن مدل 1218 IPW سه عدد نازل برای تنظیم فشاتر خروجی نیز عرضه‌شده است. این نازل‌ها 0 درجه، 25 درجه و نازل پاشش مواد شوینده هستند. از دو نازل 0 و 25 درجه برای تنظیم فشار آب خروجی و از نازل شوینده برای پاشیدن مواد شوینده بر روی سطح استفاده می‌شود.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 17000 کیلوگرم
برند

توضیحات تکمیلی

طول شلنگ 6 متر.اقلام همراه لنس قابل تنظیم، تفنگی، 3 عدد نازل

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارواش 140 بار القایی توسن مدل 1218 IPW”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا