جاروبرقی صنعتی 40 لیتری توسن مدل 1040VCW

  • فرکانس 50 هرتز
  • ظرفیت مخزن 40 لیتر
  • فشار مکش18/5 کیلو پاسکال

ناموجود

قیمت محصول:​

88,400 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

جاروبرقی صنعتی 40 لیتری توسن مدل 1040VCW

جاروبرقی صنعتی 40 لیتری توسن مدل 1040VCW از محصولات پرطرفدار و کاربردی برند توسن است. جاروبرقی یا مکنده دستگاهی است که با ایجاد خلا در قسمت‌های داخل آن توسط موتور دستگاه باعث مکش هوا به داخل دستگاه می‌شود. با این مکانیزم دستگاه توانایی جمع‌آوری گردوغبار و مواد دیگر به داخل مخزن خود را پیدا می‌کند. جاروبرقی صنعتی 40 لیتری توسن دارای توان 1400 وات و بدنه استیل ضدزنگ است.

فیلتر بی‌نظیر ذرات معلق

فیلتر HEPA باکیفیت نصب‌شده بر روی جاروبرقی صنعتی 40 لیتری توسن مدل 1040VCW قابلیت تعویض و شستشو را دارد. این فیلتر امکان حذف ذرات معلق تا مقدار 99.95 درصد را دارد و از انتشار آن‌ها و خروج از جاروبرقی جلوگیری می‌کند. کیسه خاک و گردوغبار باکیفیت قرار داده‌شده در این محصول به‌خوبی تمام ذرات معلق را در خود جای‌داده و اجازه خروج از محفظه را نمی‌دهد.

بدنه ضدزنگ

بدنه جاروبرقی صنعتی 40 لیتری توسن مدل 1040VCW از جنس استیل ضدزنگ ساخته‌شده است که به‌خوبی در برابر رطوبت مقاومت می‌کند. بر روی بدنه این محصول محل‌هایی جهت نصب ابزار مختلف در نظر گرفته‌شده است. محلی برای قرارگیری برس¬های جاروبرقی و شلنگ خرطومی و دسته تلسکوپی بر روی بدنه تعبیه‌شده است. لوله تلسکوپی این محصول بادوام و باکیفیت و از استیل ضدزنگ ساخته‌شده است. با وجود وزن نسبتا زیاد این محصول چرخ‌های قرار داده‌شده زیر این جاروبرقی جابجایی را بسیار ساده نموده است. چرخ‌های با سایز بزرگ قرار داده‌شده در قسمت پشت دستگاه جابجایی در مسیرهای ناهموارتر را ساده می‌سازد. برای جابجایی این جاروبرقی از یک دسته ارگونومیک فلزی و مقاوم استفاده‌شده است که یک سافت گریپ جهت جلوگیری از خستگی دست کاربر بر روی آن قرار دارد.

ایمنی

از جاروبرقی‌های صنعتی عموما در مکان‌های با رطوبت زیاد استفاده می‌شود و امکان خیس شدن آن‌ها وجود دارد. سوییچ خاموش روشن این جاروبرقی محافظت‌شده در برابر رطوبت است و از ایجاد شوک‌های الکتریکی در کاربر جلوگیری می‌کند. یک سوکت برق بر روی بدنه این جاروبرقی تعبیه‌شده است تا بتوان از وسایل برقی دیگر نیز هم‌زمان استفاده کرد.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاروبرقی صنعتی 40 لیتری توسن مدل 1040VCW”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا