اور فرز نجاری توسن مدل 1013 R

دسته:
  • سایز کولت8.6 و 12 میلی متر
  • عمق برش 0-60 میلی متر
  • وزن 6300 گرم

ناموجود

قیمت محصول:​

558,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

اور فرز نجاری توسن مدل 1013 R

فرزها در انواع مختلفی ساخته می‌شوند که هرکدام برای انجام‌وظیفه‌ای خاص ساخته‌شده‌اند. یکی از انواع فرزها، بانام فرز نجاری شناخته می‌شود. این نوع فرزها در صنعت چوب و نجاری و برای ساخت انواع مصنوعات چوبی مورداستفاده قرار می‌گیرند. اور فرزهای نجاری برای ایجاد برش و شیار در قطعات چوبی مورداستفاده قرار می‌گیرند. یکی از محصولات برند توسن نیز اور فرز است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به توان 2100 وات، دیمر کنترل سرعت و پیچ تنظیم دقیق ارتفاع اشاره نمود.

دقیق و قدرتمند

موتور نصب‌شده بر روی این دستگاه توان 2100 وات واقعی دارد. این موتور پرقدرت می‌تواند سرعت چرخش بیشینه 23000 دور بر دقیقه و کمینه 8000 دور بر دقیقه را ایجاد کند. عمق برش ایجادشده توسط این فرز را می‌توان با دقت بالایی تنظیم کرد. این عمق توسط یک پیچ تنظیم می‌شود که دقت بالای 0.25 میلی‌متر را داراست. تنظیم‌کننده ارتفاع می‌تواند برش‌هایی با عمق بین 0 تا 60 میلی‌متر را ایجاد کند. پایه آلومینیومی این محصول مقاوم در برابر ضربات احتمالی و فشار است.

مقاوم و ایمن

دسته اور فرز نجاری توسن مدل 1013 R به‌منظور راحتی کاربر در استفاده‌های درازمدت به‌صورت ارگونومیک طراحی‌شده و باعث خستگی کاربر نمی‌شود. همچنین یک پوشش ضد تعریق بر روی این دسته کشیده شده است. شستی قفل کن شفت در هنگام تعویض تیغه برش شفت را قفل می‌کند تا بتوان راحت‌تر تیغه را تعویض نمود. شستی قفل کن کلید برق هم به روشن نکاه داشتن فرز در حین کار کمک می‌کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به اتصال آن به مکنده جهت جمع‌آوری تراشه‌ها و دارا بودن کلید برق ضد غبار اشاره کرد.

اقلام همراه محصول
3 عدد کولت در سایزهای متفاوت، آچار، پایه، میله تنظیم ارتفاع

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اور فرز نجاری توسن مدل 1013 R”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا