دریل شارژی چکش رونیکس مدل 8900

  • نوع باتری : 20 ولت لیتیوم
  • نوع سه نظام : اتوماتیک
  • ظرفیت سه نظام : 13 میلیمتر
  • ظرفیت سوراخکاری در چوب : 38 میلیمتر
  • ظرفیت سوراخکاری در فلز : 10 میلیمتر
  • ظرفیت سوراخکاری در بتن : 13 میلیمتر

ناموجود

قیمت محصول:​

3,400,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل شارژی رونیکس 8900 براش لس دریل شارژی رونیکس 8900 براش لس یک محصول فوق العاده کاربردی و پرفروش است که برای انواع کاربردهای بستن پیچ، سوراخ کاری و سوراخ کاری چکشی مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت دریل شارژی سری براش لس رونیکس نسبت به سایر دریل ها اینست که از تکنولوژی جدید و بروز بهره می برد. در این تکنولوژی دیگر خبری از بالشتک و زغال نبوده و دستگاه بدون نیاز به آنها کار میکند، این تکنولوژی دغدغه تمام شدن زغال دستگاه در حین کار و نیاز به تعویض داشتن زغال را پایان داده است. شرکت رونیکس دریل

دریل شارژی رونیکس 8900 براش لس

دریل شارژی رونیکس 8900 براش لس یک محصول فوق العاده کاربردی و پرفروش است که برای انواع کاربردهای بستن پیچ، سوراخ کاری و سوراخ کاری چکشی مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت دریل شارژی سری براش لس رونیکس نسبت به سایر دریل ها اینست که از تکنولوژی جدید و بروز بهره می برد. در این تکنولوژی دیگر خبری از بالشتک و زغال نبوده و دستگاه بدون نیاز به آنها کار میکند، این تکنولوژی دغدغه تمام شدن زغال دستگاه در حین کار و نیاز به تعویض داشتن زغال را پایان داده است.

شرکت رونیکس دریل شارژی 13 میلی متری 20 ولت براش لس رونیکس مدل 8900 را با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه طراحی کرده و امکانات و ویژگی های منحصر به فردی برای آن تعبیه کرده است. از همین رو این محصول از طول عمر بالایی برخوردار بوده و کیفیت و کارایی بی نظیر و جالبی دارد.

عکس دریل شارژی رونیکس مدل 8900

 قیمت و خرید دریل شارژی رونیکس مدل 8900

قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8900

اگر قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8900 را با سایر دریل شارژی های بازار که از ویژگی های مشابه و یکسانی برخوردارند مقایسه کنید، از مشاهده نتایج شگفت زده خواهید شد! شرکت رونیکس این محصول را با قیمتی کاملا منصفانه و مناسب عرضه می کند که همه افراد بتوانند لذت خرید یک ابزار بسیار قدرتمند و در عین حال بهره مند از تکنولوژی روز را با قیمتی مناسب تجربه نمایند.

به عبارت دقیق تر می توان اینگونه گفت که شاید دریل شارژی 13 میلی متری 20 ولت براش لس رونیکس مدل 8900 ارزان ترین محصول بازار نباشد، اما قیمت آن نسبت به کیفیت و امکاناتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

 

خرید دریل شارژی رونیکس 8900

در هنگام خرید دریل شارژی رونیکس 8900 دقت نمایید که حتما ضمانت نامه دستگاه به همراه سایر متعلقات تحویل گردد.

شما می توانید دریل شارژی 13 میلی متری 20 ولت براش لس رونیکس مدل 8900 را با ضمانت معتبر شرکت سازنده از فروشگاه الکترو ابزار خریداری کنید. در این صورت دیگر نیازی نیست نگران کیفیت و اصالت محصول باشید.

همچنین محصولات خریداری شده از فروشگاه اینترنتی الکتروابزار ضمانت 30 روز مرجوعی کالا را دارند.

 

مشخصات دریل شارژی براش لس رونیکس مدل 8900

یکی از مهم ترین مشخصات دریل شارژی براش لس رونیکس مدل 8900، موتور قدرتمند آن است. این موتور مانند سایر موتورهای سری 89 رونیکس به صورت براش لس یا بدون ذغال می باشد؛ در موتورهای براش لس به جای استفاده از ذغال که پس از مدتی تمام می شود، از یک برد الکتریکی استفاده خواهد شد که استهلاک کمتر و طول عمر بسیار بیشتری دارد.

این موتور از گشتاور 45 نیوتونی برخوردار بوده و در سه حالت مختلف پیچ گوشتی، سوراخ کاری و سوراخ کاری چکشی کار می کند. سرعت موتور هم چیزی بین 1700 تا 25500 بوده و قابل تنظیم می باشد.

دریل شارژی 13 میلی متری 20 ولت براش لس رونیکس مدل 8900 می تواند تا عمق 38 میلی متری در چوب، 10 میلی متری در فلز و 13 میلی متری در بتن نفوذ کند و چنین قدرتی برای یک دریل شارژی بی نظیر است.

این دریل انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 20 ولتی تامین می کند که ظرفیت ان برای ساعت ها کار طولانی مدت کافی به نظر می رسد. همچنین همراه این محصول یک باتری یدک هم به شما عرضه می شود و شما می توانید در شرایطی که به پریز برق دسترسی ندارید، هر دو باتری را با شارژ کامل به همراه خود داشته باشید.

بدنه این محصول بسیار مقاوم و مستحکم است و حتی اگر در حین کار ضربه ای به آن وارد شود، هیچ آسیبی نخواهد دید. این دریل به صورت کاملا ارگونومیک طراحی شده و کار کردن با آن برای شما راحت است. وزن دستگاه بسیار سبک بوده و یک روکش از جنس رابر دارد که کاملا ضد لغزش می باشد.

یکی دیگر از مشخصات بی نظیر دریل شارژی 13 میلی متری 20 ولت براش لس رونیکس مدل 8900، وجود چراغ ال ای دی روی بدنه آن است که امکان کار کردن شما با این دستگاه در محیط های تاریک و کم نور را هم فراهم می کند.

 


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل شارژی چکش رونیکس مدل 8900”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا