سنباده لرزان رونیکس مدل 6401

  • فرکانس 50 هرتز
  • سرعت در حالت آزاذ 13000 دور در دقیقه
  • گارانتی 24 ماهه

ناموجود

قیمت محصول:​

2,170,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

سمباده لرزان رونیکس مدل 6401

سمباده لرزان رونیکس مدل 6401، یک محصول با کیفیت، سبک و پرقدرت جهت استفاده در صنایع چوب و نجاری است. این دستگاه سمباده زن برقی با استفاده از موتور 300 واتی خود می‌تواند تا 13000 بار در دقیقه لرزش ایجاد کند و سطح چوب را به خوبی صیقل دهد. جهت افزایش طول عمر و دوام این دستگاه و همینطور بهبود کارایی آن، از قطعات داخلی با کیفیت و بلبرینگ‌های ضد غبار NKS ژاپن استفاده شده است. کلید سمباده لرزان رونیکس مدل 6401 نیز دارای روکش لاستیکی است تا از ورود گرد و غبار به دستگاه جلوگیری شود. صفحه کفی سمباده‌گیر دستگاه از جنس آلومینیوم است که با استفاده از مکانیزم پیشرفته به کار رفته در آن، می‌توان به راحتی انواع کاغذ سمباده را روی آن نصب کرد. سه عدد سنباده با زبری‌های متفاوت، برای این دستگاه سمباده‌زن برقی ارائه می‌شود. این دستگاه مجهز به کیسه جمع آوری گرد و غبار و دکمه قفل‌کن نیز است.

دکمه قفل شونده

زمانی که قرار است سطح بزرگی را با دقت و ظرافت سنباده بزنید، نیاز دارید که تمام تمرکز شما روی حرکت درست دستگاه سنباده‌زن باشد و نگه ‌داشتن دکمه دستگاه می‌تواند منجر به خستگی دست و کاهش کیفیت کارتان شود. دستگاه سنباده رونیکس مدل 6401، از یک دکمه قفل‌کن بهره می‌برد که در استفاده طولانی به کار شما خواهد آمد. با فعال کردن این دکمه دستگاه روشن می‌ماند و می‌توان بدون نگه داشتن شاسی، به صورت متناوب از آن استفاده کرد.

محفظه غبارگیر غبار

و براده چوب ناشی از سمباده زدن، می‌تواند روی سطح کار بنشیند و باعث کاهش کیفیت عملیات سمباده‌زنی شود یا با پخش شدن در هوا، شما را آزار دهد و سلامتتان را به خطر اندازد. سمباده لرزان رونیکس مدل 6401 مجهز به کیسه جمع‌آوری گرد و غبار است که تمامی براده چوب ناشی از عملیات سمباده‌زنی را در خود جمع می‌کند و مانع از پخش آن در محیط می‌شود.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 2000 کیلوگرم
ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنباده لرزان رونیکس مدل 6401”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا