فارسی بر کشویی 300 میلی‌متری رونیکس مدل 5330

  • سایز صفحه برش 305 میلی متر
  • وزن 32.2 کیلو گرم
  • بازه زوایای بازو 0-45 درجه

ناموجود

قیمت محصول:​

765,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

فارسی بر کشویی 300 میلی‌متری رونیکس مدل 5330

فارسی بر کشویی 300 میلی‌متری رونیکس مدل 5330 از سری محصولات برقی تولیدشده توسط برند چینی رونیکس است. اره‌های فارسی بر، اره‌هایی هستند که بر روی میز برش نصب‌شده، دارای بازوی متحرک و تیغه الماسه گرد هستند. این اره‌ها معمولا در کارگاه‌ها و حتی در محل نصب محصولات تولیدشده هم می‌توانند مورداستفاده قرار گیرند. این ابزار توانایی تنظیم زاویه برش فارسی و همچنین برش اریب را به‌صورت جداگانه دارد. یکی از تولیدکنندگان قدرتمند اره‌های فارسی بر برند رونیکس است که انواع مختلف فارسی برها را تولید می‌کند.

جمع‌آوری تراشه ناشی از برش

بر روی فارسی بر کشویی 300 میلی‌متری رونیکس مدل 5330 یک خروجی قرار داده‌شده است که تراشه‌های ناشی از برش از این محل به بیرون پرتاب می‌شوند. یک عدد کیسه نصب‌شده در این خروجی تمامی تراشه‌ها را جمع‌آوری می‌کند و از پاشیده شدن آن‌ها به اطراف جلوگیری می‌کند. کلید ضد غبار نصب‌شده بر روی این محصول دارای استاندارد CE اروپاست و در برابر غبارهای ناشی از برشکاری مقاوم بوده و خللی در عملکرد آن به وجود نمی‌آید. این کلید مناسب برای مصارف مداوم و صنعتی ساخته‌شده است.

پرقدرت و دقیق

موتور نصب‌شده بر روی فارسی بر کشویی 300 میلی‌متری رونیکس مدل 5330 بسیار پرقدرت و توان مصرفی آن 2000 وات است. این موتور متشکل از آرمیچر و بالشتک‌های صنعتی است که تحت استاندارد CE اروپا تولیدشده‌اند. برای رسیدن به‌ دقت بالا در حین انجام برش قطعات این ابزار توسط ماشین‌های CNC پیشرفته ساخته‌شده‌اند. در قسمت بازویی دستگاه از تکنولوژی جدید برای ایجاد سریع و دقیق برش‌های زاویه‌دار بازویی تحت زوایای صفر تا 45 درجه استفاده شده است.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فارسی بر کشویی 300 میلی‌متری رونیکس مدل 5330”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا