جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4904

  • ظرفیت 10 تن
  • ارتفاع بالا بردن150 میلی متر
  • ارتفاع قابل تنظیم 80 میلی متر

ناموجود

قیمت محصول:​

213,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4904

جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4904 از محصولات هیدرولیکی طراحی و تولید شده توسط برند چینی رونیکس است. جک‌های هیدرولیکی برای عملکرد خود از قوانین فیزیکی و فشار روغن استفاده می‌کنند و می‌توانند با فشار ورودی بسیار کمی از سوی کاربر اجسام با وزن خیلی بالا را بلند کنند. به‌علاوه می‌توان از جک‌های روغنی در دستگاه‌های پرس نیز استفاده کرد. این‌گونه جک‌ها در صنعت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4904 دارای ویژگی‌های زیادی است که آن را برای کارهای سنگین و صنعتی برای مدت طولانی مناسب ساخته است. از ویژگی‌های این جک هیدرولیکی می‌توان به داشتن خرک دندانه‌دار و پایه پهن و بسیار مستحکم اشاره نمود.

قدرتمند و پایدار

جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4904 با ظرفیت 10 تن برای کارهای صنعتی و سنگین طراحی‌ شده است. این جک توانایی تحمل بار را برای مدت طولانی داشته و می‌توان با خیالی آسوده از آن در انجام کارها استفاده نمود. سیستم پیشرفته هیدرولیکی نصب ‌شده بر روی این جک برای حداکثر کارایی و اثربخشی کاربری طراحی ‌شده است. پایدار بودن جک‌های هیدرولیکی فاکتوری بسیار مهم در انتخاب آن‌ها است. پایه پهن و مستحکم جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4904 باعث پایداری این جک در زمان کار و تحت هر شرایطی شده است. خرک دندانه‌دار سخت‌کاری شده که بر روی این محصول نصب ‌شده است، به‌خوبی اجسام را نگه‌داشته و مانع از لغزش آن¬ها می‌شود.

ارتفاع قابل تنظیم

ارتفاع جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4904 در حالت نرمال برابر با 230 میلی‌متر است؛ بنابراین برای بلند کردن جسم باید حداقل 230 میلی‌متر بین جسم و تکیه‌گاه فضای خالی وجود داشته باشد. ارتفاعی که این جک توسط پیستون متحرک خود می‌تواند ایجاد کند، معادل 150 میلی‌متر است. بر روی قسمت پیستون یک پیچ کمکی حرارت دیده و مقاوم قرار داده ‌شده است که می‌توان از آن برای تنظیم ارتفاع جک استفاده کرد. برای بالا بردن جک یک عدد دسته کمکی 2 تکه مفصلی و تمام فلزی مستحکم سخت‌کاری شده نیز به همراه این محصول عرضه ‌شده است.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

توضیحات تکمیلی

دارا بودن خرک دندانه‌دار

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جک روغنی 10 تن رونیکس مدل 4904”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا