اتو لوله رونیکس مدل RH-4403

  • فرکانس : 50 هرتز
  • توان : 2000 وات

ناموجود

قیمت محصول:​

580,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دستگاه جوش لوله سبز گوشه زن رونیکس مدل RH-4403 دستگاه جوش لوله سبز گوشه زن رونیکس مدل RH-4403 ابزاری مناسب برای انجام جوش­کاری لوله­هایی مانند نیوپایپ است. در طراحی بدنه این ابزار نوآوری و دقت بالایی مبذول شده­است چرا که راحتی کاربر موجب تسریع امور به بهترین نحو ممکن می­شود؛ از این رو استفاده از دانش ارگونومیک در طراحی بدنه این دستگاه جوش یکی از ویژگی­های قابل توجه در این دستگاه به حساب می­آید. همچنین جنس بدنه این ابزار PA6 است که در کنار طراحی ارگونومیک آن، موجب سرعت بخشیدن و بهبود نتیجه می­شود. از دیگر مزایای این دستگاه جوش،

دستگاه جوش لوله سبز گوشه زن رونیکس مدل RH-4403

دستگاه جوش لوله سبز گوشه زن رونیکس مدل RH-4403 ابزاری مناسب برای انجام جوش­کاری لوله­هایی مانند نیوپایپ است. در طراحی بدنه این ابزار نوآوری و دقت بالایی مبذول شده­است چرا که راحتی کاربر موجب تسریع امور به بهترین نحو ممکن می­شود؛ از این رو استفاده از دانش ارگونومیک در طراحی بدنه این دستگاه جوش یکی از ویژگی­های قابل توجه در این دستگاه به حساب می­آید. همچنین جنس بدنه این ابزار PA6 است که در کنار طراحی ارگونومیک آن، موجب سرعت بخشیدن و بهبود نتیجه می­شود. از دیگر مزایای این دستگاه جوش، داشتن دو المنت قدرتمند و مجزا است که در نهایت منجر به ایجاد یک سیستم حرارتی قوی و پیشرفته می­شود و از آن­جا که برای جوش دادن اتصالات بهتر است حرارت را به صورت یک­دست و همگون ایجاد کنیم، این المنت­ها برای ما این وظیفه را به خوبی انجام می­دهند. از دیگر ویژگی­های ‌‌این ابزار دارا بودن ترموستات  16 آمپر است؛ همچنین پایه­های آلومینیومی این دستگاه جوش به روش دایکاست ساخته شده­اند. در روش دایکاست به دلیل این­که فلز ذوب شده تحت فشار در قالب ریخته می­شود، درنهایت وزن کمتری خواهد داشت و این یکی از دلایل وزن سبک این ابزار است.

عایق مدور

این ابزار از یک عایق مدور قدرتمند برخوردار است. دلیل استفاده از این عایق، گرم نشدن بدنه و قسمتی است که در تماس مستقیم با کاربر است تا از سوختگی یا اختلال در کار جلوگیری شود. وجود این عایق میان راکت حرارتی و بدنه ابزار علاوه بر جلوگیری از این خطر، موجب کاهش تلف شدن انرژی در هنگام کار کردن نیز می­شود.

 

سوکت سر راکت

گاهی برای تعمیر لوله­هایی که دچار آسیب یا خرابی هستند، مجبورید زمان، هزینه و انرژی زیادی صرف کنید تا ابتدا آنها را تخریب و سپس تعمیر کنید، اما شرکت رونیکس با طراحی یک سوکت برای سر راکت حرارتی در این ابزار، شما را از صرف هزینه­های اضافی و زمان زیاد برای این کار بی­نیاز کردی به­طوری که با استفاده از این سوکت، به راحتی تعمیر این دست از لوله­ها انجام می­گیرد.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 4000 کیلوگرم
ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو لوله رونیکس مدل RH-4403”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا