پمپ باد فندکی رونیکس مدل 4263

  • دارای گیج فشار باد
  • دارای چراغ LED  پرنور
  • دارای سری فندکی جهت استفاده در خودرو

ناموجود

قیمت محصول:​

419,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

مینی کمپرسور آنالوگ فندکی 4263 مینی کمپرسور آنالوگ فندکی 4263 از انواع کمپرسورهای برند نام آشنای چینی رونیکس است. کمپرسورها محصولاتی با کاربری‌های گسترده هستند که در مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌طور کلی عملکرد کمپرسورها به این‌گونه است که هوا را فشرده کرده و با فشار زیادی به خروجی منتقل می‌کنند. از موارد استفاده آن‌ها می‌توان به تولید هوای فشرده برای تمیزکاری، باد کردن لاستیک خودرو و توپ اشاره نمود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به گیج فشار نصب شده بر روی دستگاه، دارا بودن سری‌های مختلف و چراغ LED پرنور اشاره کرد. پایدار و ایمن

مینی کمپرسور آنالوگ فندکی 4263

مینی کمپرسور آنالوگ فندکی 4263 از انواع کمپرسورهای برند نام آشنای چینی رونیکس است. کمپرسورها محصولاتی با کاربری‌های گسترده هستند که در مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌طور کلی عملکرد کمپرسورها به این‌گونه است که هوا را فشرده کرده و با فشار زیادی به خروجی منتقل می‌کنند. از موارد استفاده آن‌ها می‌توان به تولید هوای فشرده برای تمیزکاری، باد کردن لاستیک خودرو و توپ اشاره نمود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به گیج فشار نصب شده بر روی دستگاه، دارا بودن سری‌های مختلف و چراغ LED پرنور اشاره کرد.

پایدار و ایمن

مینی کمپرسور آنالوگ فندکی 4263 دارای پایه‌های پهن است که باعث افزایش پایداری کمپرسور در هنگام کار شده است. این کمپرسور به گونه ای طراحی شده که موتور و سیلندر آن در داخل بدنه است؛ بنابراین احتمال ایجاد حادثه در هنگام کار به حداقل رسانده شده است. موتور پرقدرت و سیلندر مستحکم باعث عملکرد مناسب و تولید هوای با فشار مناسب 160 Psi شده است.

 

جابجایی آسان

بدنه مینی کمپرسور آنالوگ فندکی 4263 به گونه ای منحصربه‌فرد طراحی شده است که باعث کاهش وزن زیاد دستگاه نسبت به مدل‌های مشابه خود شده است. همچنین برای این دستگاه در داخل پوسته محل مناسبی جهت قرار دادن سیم تعبیه شده است. دسته ارگونومیک قرار داده شده در قسمت بالای دستگاه باعث راحتی در جابجایی و حمل و نقل آسان برای مدت طولانی شده است. LED پرنور قرار داده شده بر روی دستگاه جهت مصارف روشنایی به عنوان چراغ قوه است که در موارد اضطراری بسیار کاربردی و ضروری است.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1800 کیلوگرم
برند

ولتاژ ورودی

وزن

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ باد فندکی رونیکس مدل 4263”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا