تلمبه پایی تک پمپ رونیکس مدل RC-4201

  • فشار خروجی هوا 12000psi
  • مجهز به فشار سنج
  • به همراه یک عدد تلمبه و کیف

ناموجود

قیمت محصول:​

369,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

تلمبه پایی تک پمپ مدل RC-4201

رونیکس تلمبه پایی تک پمپ مدل RC-4201 رونیکس، محصولی با کیفیت بالا و ساخت کشور چین است. همه ما با تلمبه‌های دستی، برای باد کردن لاستیک‌ها، توپ‌های ورزشی و غیره آشنا هستیم. در تلمبه‌های دستی، کاربر باید انرژی زیادی را مصرف کند، این نوع تلمبه‌ها باعث خستگی بیش از حد کاربر می‌شوند. به همین دلیل بسیاری تلمبه‌های پایی را ترجیح می‌دهند؛ زیرا در تلمبه‌های پایی، بیشتر از وزن کاربر استفاده می‌شود و فعالیت توسط پا انجام می‌گیرد، بدین ترتیب نسبت به تلمبه‌های دستی، انرژی بسیار کمتری مورد نیاز است و خستگی کمتری را در پی دارد. این نوع تلمبه‌ها نسبت به نمونه‌های دستی، باد را با فشار بیشتری خارج می‌کنند. این مدل تلمبه پایی رونیکس دارای حجم کمی ‌است و وزن مناسبی دارد و قابلیت استفاده در منزل و همچنین محل کار را دارد. در این تلمبه، سیستم فشارسنج نیز تعبیه شده است و کاربر می‌تواند به راحتی از میزان فشار دستگاه مطلع شود. سیستم اتصال مستحکم بدنه که در این دستگاه به چشم می‌خورد، عمر دستگاه را افزایش می‌دهد و کارکرد آن را در دراز مدت تضمین می‌کند. همچنین به همراه تلمبه، یک نازل اضافه نیز به منظور استفاده برای تایرهای موتورسیکلت و دوچرخه، قرار دارد. این تلمبه دارای یک سیلندر است.

کاربری آسان

در ساخت این دستگاه از طراحی ارگونومیک استفاده شده است. در این نوع طراحی، در هنگام ساخت وسیله مورد نظر، به میزان و چگونگی اثراتی که استفاده از دستگاه می‌تواند بر کاربر بگذارد، توجه می‌شود و سعی بر آن است که کمترین آسیب و فشار به کاربر وارد شده و استفاده از دستگاه برای کاربر در راحت‌ترین شکل ممکن باشد. در ساخت این تلمبه این موارد لحاظ شده است و کاربر در هنگام استفاده از آن، احساس راحتی می‌کند.

فشار خروجی بالا

همانطورکه گفتیم این دستگاه دارای یک سیلندر است. سیلندر به کار رفته در این تلمبه بسیار قطور است و باعث ایجاد فشار خروجی 12000 PSI می‌شود که سرعت کار را بالا می‌برد.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلمبه پایی تک پمپ رونیکس مدل RC-4201”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا