شاخه زن دسته ثابت 70 سانتی‌متری رونیکس مدل 3115

  • جنس تیغه فولادی
  •  دسته با روکش پلاستیکی و طراحی عالی
  • طول ابزار 70 سانت

ناموجود

قیمت محصول:​

144,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

شاخه زن دسته ثابت 70 سانتی‌متری رونیکس مدل 3115

شاخه زن دسته ثابت 70 سانتی‌متری رونیکس مدل 3115 از دیگر محصولات باغبانی برند معتبر رونیکس است که در کشور تایوان طراحی و ساخته‌شده است. درختان برای رشد بهتر و مناسب هرساله به رسیدگی‌های فراوانی نیاز دارند. ازجمله کارهایی که باید به‌طور سالانه برای درختان انجام شود، قطع کردن شاخه‌های اضافی و خشک‌شده آن‌هاست. برای این منظور استفاده از ابزار مناسب می‌تواند باعث راحتی در انجام کار و بالا رفتن سرعت شود. شاخه زن‌ها از انواع ابزارهای باغبانی هستند که برای هرس کردن درختان و بریدن شاخه‌های اضافی آن‌ها استفاده می‌شوند. شاخه زن دسته ثابت 70 سانتی‌متری رونیکس مدل 3115 با طول 70 سانتی‌متر، تیغه بسیار قوی و طراحی ارگونومیک خود شرایط مناسبی را برای استفاده کاربران فراهم آورده است.

طراحی ارگونومیک

از شاخه زن‌ها معمولا استفاده‌های مداوم و طولانی‌مدت می‌شود به همین دلیل راحتی استفاده آن‌ها بسیار مهم است. شاخه زن دسته ثابت 70 سانتی‌متری رونیکس مدل 3115 دارای طراحی ارگونومیک است که باعث می‌شود کاربر در هنگام کار احساس خستگی کمتری داشته باشد. روکش کشیده شده بر روی دسته از جنس TPR است که جنسی مناسب و بادوام است.

استهلاک پایین تیغه

تیغه بسیار قوی و تمام فلزی شاخه زن دسته ثابت 70 سانتی‌متری رونیکس مدل 3115 به‌سادگی توانایی برش شاخه‌های باضخامت 3 سانتی‌متر و حتی بیشتر را دارد. این تیغه قابلیت تیز شوندگی به‌دفعات مکرر را داراست و پس از مدتی استفاده می‌توان برای کارایی بهتر تیغه را مجددا تیز کرد. ضربه‌گیر پلاستیکی قرار داده‌شده در میان دسته‌های این ابزار در حین کار مداوم از استهلاک تیغه‌ها جلوگیری می‌کند و باعث افزایش عمر مفید این محصول می‌شود.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شاخه زن دسته ثابت 70 سانتی‌متری رونیکس مدل 3115”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا