آچار یکسر جغجغه رونیکس

  • ساخته شده از فولاد سخت
  • سخت کاری شده و حرارت داده شده
  • سطح با پولیش کامل و روکش کروم آینه ای
  • دارای مکانیزم 72 دندانه
  • قابلیت چرخش مرحله ای
  • طراحی زیبا و ارگونومیک

قیمت محصول:​

280,000 تومان410,000 تومان

x

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

آچار یک سر تخت یک سر جغجغه رونیکس آچار یک سر تخت یک سر جغجغه رونیکس ساخت کشور تایوان و از محصولات برند رونیکس است. از آچارها برای باز و بسته کردن پیچ‌ها استفاده می‌شود. آچارهای یک سر تخت یک سر جغجغه رونیکس در سایزهای 10، 11، 12، 14، 15، 16، 17، 18 و 19 میلی‌متری تولید شده‌اند. بدنه تولید شده از جنس فولاد کروم وانادیوم مهمترین ویژگی این محصول است.                          بدنه مقاوم و مستحکم آچار یک سر تخت یک سر جغجغه رونیکس از جنس فولاد کروم وانادیوم تهیه شده که استحکام بالایی به آچار می‌دهد. این محصول دارای

آچار یک سر تخت یک سر جغجغه رونیکس

آچار یک سر تخت یک سر جغجغه رونیکس ساخت کشور تایوان و از محصولات برند رونیکس است. از آچارها برای باز و بسته کردن پیچ‌ها استفاده می‌شود. آچارهای یک سر تخت یک سر جغجغه رونیکس در سایزهای 10، 11، 12، 14، 15، 16، 17، 18 و 19 میلی‌متری تولید شده‌اند. بدنه تولید شده از جنس فولاد کروم وانادیوم مهمترین ویژگی این محصول است.

                        

بدنه مقاوم و مستحکم

آچار یک سر تخت یک سر جغجغه رونیکس از جنس فولاد کروم وانادیوم تهیه شده که استحکام بالایی به آچار می‌دهد. این محصول دارای استانداردهای 3113 DIN و همچنین SGS اروپا است. بدنه این محصول سخت کاری شده است که باعث افزایش طول عمر و مقاومت بیشتر آچار شده است.

 

دقت بالا و استفاده آسان

جغجغه افزوده شده به این محصول باعث سادگی در باز و بسته کردن پیچ‌ها شده است به گونه‌ای که در یک جهت بصورت خلاص حرکت می‌کند و در جهت دیگر قفل شده و باعث حرکت پیچ می‌شود. به همین دلیل نیازی با جدا کردن آچار در هر رفت و برگشت و فیکس کردن مجدد آن نیست. مکانیزم جغجغه‌ای آچار یک سر تخت یک سر جغجغه رونیکس با دقت بالایی ماشین کاری شده است. مکانیزم جغجغه‌ای این محصول بصورت 72 دندانه‌ای طراحی شده است که باعث حرکت روان این قسمت می‌شود.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

جنس دسته

برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آچار یکسر جغجغه رونیکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا