بکس برقی 1.2 اینچ 900 وات رونیکس مدل 2035

  • سرعت در حالت آزاد 2200 دور در دقیقه
  • گشتاور350 نیوتون متر
  • گارانتی 12 ماهه رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

2,550,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

بکس برقی 1.2 اینچ 900 وات مدل 2035 رونیکس

بکس برقی 1.2 اینچ ۹۰۰ وات مدل ۲۰۳۵ رونیکس، نوعی بکس، ساخت کشور چین است که مطابق با استانداردهای اروپایی تولید شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است. با توجه به مشخصاتی که این دستگاه دارد، این امکان را به کاربر می‌دهد که هم در کارگاه‌های صنعتی و تعمیر خودرو از آن استفاده شود و هم به منظور مصارف عمومی‌ در منزل به کار رود. در ساخت این نوع بکس از درایو 1.2 اینچی استفاده شده است و بدین ترتیب تنها با سری‌های بوکس درایو 1.2 اینچی می‌توان از آن استفاده کرد، البته لازم به ذکر است، در صورت استفاده از مبدل‌های مخصوص، این امکان را نیز دارید که از سری‌های بوکس با درایو دیگر سایز‌ها نیز استفاده کنید. بکس برقی مدل ۲۰۳۵ رونیکس به یک ال ای دی نیز مجهز شده است تا کاربر در هنگام کار در محل‌های تاریک یا نیمه تاریک دچار مشکل نشود. موتور این دستگاه دارای قدرت ۹۰۰ وات می‌باشد که قطعات آن از جمله آرمیچر و بالشتک توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید شده‌اند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. همچنین سیستم کلاچ و گیربکس به کار رفته در این نوع بکس بسیار پرقدرت می‌باشند و کاربر می‌تواند در مصارف صنعتی و در مواردی که عملیات فنی به صورت مداوم و طولانی مدت انجام می‌شود، بدون هیچ مشکلی از آن استفاده نماید. این دستگاه دارای سیستم اتصال بوکس ساچمه ای است که در سهولت کاربری و استحکام اتصال به شفت، بسیار تاثیرگذار است.

سهولت کاربری

بکس مدل ۲۰۳۵ رونیکس، نوعی بکس کم حجم با وزن 3.7 کیلوگرمی ‌است که برای یک بکس با این مشخصات، وزن مناسبی محسوب می‌شود. جنس لاستیکی دسته دستگاه، در این مورد، بسیار تاثیر گذار بوده است. همچنین در ساخت این دستگاه در قسمت بدنه و دسته از طراحی ارگونومیک استفاده شده است. تمام این موارد باعث می‌شوند تا کاربر در هنگام استفاده از بکس بیشترین احساس راحتی را داشته باشد و از خستگی زودهنگام او جلوگیری شود.

بلبرینگ‌های مرغوب

بلبرینگ‌های به کار رفته در این دستگاه، بلبرینگ‌های ساخت ژاپن هستند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و البته عمر قطعات مکانیکی دستگاه را افزایش می‌دهند و از مستهلک شدن زودهنگام این قطعات جلوگیری می‌کنند.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بکس برقی 1.2 اینچ 900 وات رونیکس مدل 2035”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا