انبردست 7 مدل MAXI مدل 1167

  • دارای دسته ای مقاوم و ضد لغزندگی
  • ساخت چین
  • دارای طراحی ارگونومیک

ناموجود

قیمت محصول:​

98,800 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

انبردست 7 مدل MAXI مدل 1167 انبردست 7 مدل MAXI مدل 1167 محصولی است که تحت نظارت برند چینی رونیکس و توسط maxi ساخته شده است. بدون شک یکی از پرکاربردترین و عمومی‌ترین ابزارهای موجود برای تمامی استفاده های صنعتی، کارگاهی و خانگی انبردست است. از انبردست‌ها عموماً برای باز و بسته کردن پیچ‌ها یا پرس کردن یا قطع کردن کابل‌ها و مفتول‌های مختلف استفاده می‌شود. طراحی ارگونومیک، روکش دسته از جنس TPR و قدرت اهرم عالی از ویژگی‌های این انبردست هستند. قدرت اهرم عالی طراحی انبردست 7 مدل MAXI مدل 1167 به شکلی انجام شده است که قدرت اهرم

انبردست 7 مدل MAXI مدل 1167

انبردست 7 مدل MAXI مدل 1167 محصولی است که تحت نظارت برند چینی رونیکس و توسط maxi ساخته شده است. بدون شک یکی از پرکاربردترین و عمومی‌ترین ابزارهای موجود برای تمامی استفاده های صنعتی، کارگاهی و خانگی انبردست است. از انبردست‌ها عموماً برای باز و بسته کردن پیچ‌ها یا پرس کردن یا قطع کردن کابل‌ها و مفتول‌های مختلف استفاده می‌شود. طراحی ارگونومیک، روکش دسته از جنس TPR و قدرت اهرم عالی از ویژگی‌های این انبردست هستند.

قدرت اهرم عالی

طراحی انبردست 7 مدل MAXI مدل 1167 به شکلی انجام شده است که قدرت اهرم بسیار بالایی را داراست، یعنی با وارد کردن فشار کمتر نسبت به انواع معمولی، به دسته آن می‌توان فشار بیشتری را بین فک‌های انبردست ایجاد کرد. این ویژگی باعث اثربخشی بیشتر در عملکرد ابزار شده است؛ بنابراین در استفاده های طولانی‌تر کاربر احساس خستگی کمتری خواهد داشت.

جنس مقاوم و ضد لغزش

انبردست 7 مدل MAXI مدل 1167 از جنس فولاد ضدزنگ ساخته است که مقاومت بالایی را در هنگام وارد آمدن فشار از خود نشان می‌دهد. برای محافظت بیشتر و همچنین ایجاد ظاهری زیباتر رومشی از جنس کروم بر روی این انبردست کشیده شده است. روکشی که بر روی دسته‌ها کشیده شده از جنس TPR مقاوم و ضد لغزش است. طراحی ارگونومیک دسته برای راحتی در استفاده های طولانی‌مدت انجام شده که احساس رضایت خاصی را به کاربر منتقل می‌کند.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

جنس دسته

برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبردست 7 مدل MAXI مدل 1167”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا