دریل بتن کن سه‌ حالته چکشی رونیکس مدل 2701

  • قطر مته کاری در چوب40 میلیمتر
  • انرژی 3ژول
  • قطر مته کاری در فلز 13 میلیمترو در بتن 26 میلیمتر

ناموجود

قیمت محصول:​

2,990,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل بتن کن سه‌حالته چکشی 26 میلی‌متری رونیکس مدل 2701 دریل بتن کن سه‌حالته چکشی 26 میلی‌متری رونیکس مدل 2701 از محصولات برند چینی رونیکس است. دریل‌های بتن کن از محصولات نیمه سنگین ساختمانی موردنیاز در پروژه‌ها هستند. از دریل‌های بتن کن برای سوراخ‌کاری یا تخریب‌های ساختمانی استفاده می‌شود. این محصولات توانایی نفوذ بالایی در مصالح سخت ساختمانی را به‌وسیله ضربات وارده و انرژی منتقل‌شده دارند. وزن کم، کلید ضد غبار و ابزار گیر چهار شیار از ویژگی‌های این محصول هستند. سیستم ابزار گیر چهار شیار مته‌ها و ابزارهای تخریب و سوراخ‌کاری از طریق سیستم ابزار گیر به دریل‌های بتن

دریل بتن کن سه‌حالته چکشی 26 میلی‌متری رونیکس مدل 2701

دریل بتن کن سه‌حالته چکشی 26 میلی‌متری رونیکس مدل 2701 از محصولات برند چینی رونیکس است. دریل‌های بتن کن از محصولات نیمه سنگین ساختمانی موردنیاز در پروژه‌ها هستند. از دریل‌های بتن کن برای سوراخ‌کاری یا تخریب‌های ساختمانی استفاده می‌شود. این محصولات توانایی نفوذ بالایی در مصالح سخت ساختمانی را به‌وسیله ضربات وارده و انرژی منتقل‌شده دارند. وزن کم، کلید ضد غبار و

ابزار گیر چهار شیار

از ویژگی‌های این محصول هستند. سیستم ابزار گیر چهار شیار مته‌ها و ابزارهای تخریب و سوراخ‌کاری از طریق سیستم ابزار گیر به دریل‌های بتن کن متصل می‌شوند. سیستم ابزارگیر SDS-PLUS مورداستفاده در دریل بتن کن سه‌حالته چکشی 26 میلی‌متری رونیکس مدل 2701 از نوع چهار شیار است که می‌تواند به‌خوبی ابزارهای مورداستفاده را نگه دارد. تعویض ابزارها در این‌گونه سیستم نگه‌دارنده ابزار بدون نیاز به آچار مخصوص و به‌سادگی انجام می‌شود.

توان تخریب بالا

توان دریل بتن کن سه‌حالته چکشی 26 میلی‌متری رونیکس مدل 2701، 800 وات واقعی است. این دریل توانایی اعمال تعداد زیادی ضربه در دقیقه را داراست که در هر ضربه قادر است تا انرژی معادل 34 ژول را وارد کند. با اعمال این میزان انرژی می‌توان به‌سادگی هر سطحی را تخریب نمود. دسته کمکی نصب‌شده بر روی دستگاه در هنگام کار کمک زیادی در کنترل دستگاه به کاربر می‌کند و باعث اعمال انرژی بیشتری به سطح می‌شود.

عمر مفید مناسب

دستگاه بدنه دریل بتن کن سه‌حالته چکشی 26 میلی‌متری رونیکس مدل 2701 به شکلی ویژه و از مواد اولیه باکیفیت طراحی‌شده است که دوام مناسب در کارهای مداوم و طولانی‌مدت خواهد داشت. استفاده از کلید باکیفیت ضد غبار باعث جلوگیری از ورود ذرات ریز ناشی از تخریب به دستگاه می‌شود. این کلید تحت استانداردهای TUV و CE اروپا تولیدشده است. طراحی منحصربه‌فرد محافظ کابل به شکل کروی باعث جلوگیری از آسیب رسیدن آن می‌شود.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

نوع دریل

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

توان

ولتاژ ورودی

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل بتن کن سه‌ حالته چکشی رونیکس مدل 2701”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا