دریل شارژی رونیکس مدل 8900K

  • مجهز به دو عدد باتری لیتیومی 20 ولت
  • دارای موتور براش لس (عدم نیاز به ذغال)
  • دارای خاصیت چکشی
  • سبکی دستگاه به نسبت قدرت آن
  • دارای طراحی زیبای بدنه و ارگونومیک دسته

ناموجود

قیمت محصول:​

4,250,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل شارژی براش لس رونیکس مدل8900k دریل شارژی براش لس رونیکس مدل 8900k یکی از جدیدترین و بهترین محصولات شرکت رونیکس می باشد که با تکنولوژی جدید براش لس دیگر نیازی به زغال برای دستگاه نیست و دیگر هیچ نگرانی بابت تمام شدن زغال دستگاه و یا تعویض آن وجود نخواهد داشت. دریل شارژی یک محصول مناسب برای محیط هایی است که به برق دسترسی ندارند. یعنی با وجود این دریل شارژی، نیازی نیست نگران این باشید که پریز برق از شما دور است یا در محلی که قرار است کارتان را انجام دهید پریز برق وجود ندارد. به عبارت

دریل شارژی براش لس رونیکس مدل8900k

دریل شارژی براش لس رونیکس مدل 8900k یکی از جدیدترین و بهترین محصولات شرکت رونیکس می باشد که با تکنولوژی جدید براش لس دیگر نیازی به زغال برای دستگاه نیست و دیگر هیچ نگرانی بابت تمام شدن زغال دستگاه و یا تعویض آن وجود نخواهد داشت.

دریل شارژی یک محصول مناسب برای محیط هایی است که به برق دسترسی ندارند. یعنی با وجود این دریل شارژی، نیازی نیست نگران این باشید که پریز برق از شما دور است یا در محلی که قرار است کارتان را انجام دهید پریز برق وجود ندارد.

به عبارت دقیق تر می توان گفت کیت دریل شارژی رونیکس مدل 8900k یک محصول بی نظیر برای تمام افراد است و می تواند برای کاربردهای مختلف صنعتی یا خانگی مورد استفاده قرار بگیرد.

 عکس دریل شارژی رونیکس مدل 8900k

قیمت و خرید دریل شارژی رونیکس مدل 8900K

قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8900k

کیت دریل شارژی 20 ولت براش لس رونیکس مدل 8900k یک محصول بسیار کاربردی و با کیفیت است و قدرت بی نظیری دارد. شرکت رونیکس این محصول را با بهترین متریال و مواد اولیه تولید کرده و بدنه آن در برابر هر گونه ضربه، سقوط از ارتفاع یا هر اسیب دیگر مقاوم می باشد.

با این وجود، این محصول در مقایسه با نمونه های مشابه با قیمتی بسیار منصفانه و مناسب به فروش می رسد. در حقیقت این مناسب بودن قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8900k  از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن در میان خریداران به شمار می رود و باعث شده روز به روز طرفداران این محصول بیشتر شود.

 

خرید دریل شارژی رونیکس 8900k

با خرید کیت دریل شارژی 20 ولت براش لس رونیکس مدل 8900k شما می توانید تمام لوازم و قطعاتی که برای بستن پیچ ها یا سوراخکاری سطوح مختلفی مثل دیوار، آهن، چوب، بتن و… نیاز دارید را به صورت یکجا داشته باشید. همانطور که گفتیم، قیمت این محصول هم نسبت به کیفیت و کارایی آن فوق العاده است.

از همین رو خرید دریل شارژی رونیکس 8900k  به تمام افرادی که برای کاربردهای خانگی یا صنعتی خود به دریل شارژی نیاز دارند توصیه می شود.

این محصول در فروشگاه الکترو ابزار با ضمانت معتبر شرکت رونیکس عرضه می شود و شما می توانید از کیفیت و مناسب بودن قیمت آن در این فروشگاه اطمینان کامل داشته باشید.

 

مشخصات کیت دریل شارژی براشلس رونیکس مدل 8900k

کیت دریل شارژی 20 ولت براش لس رونیکس مدل 8900k از یک موتور صنعتی بسیار قدرتمند با خاصیت ضد اب بهره می برد. این موتور روی دو سرعت مختلف قابل تنظیم بوده و دارای گشتاور 25 نیوتونی می باشد.

بدنه این محصول به صورت کاملا آرگونومیک طراحی شده و ساختاری کاملا ضد لرزش دارد. همچنین وزن دستگاه هم نسبتا سبک بوده و ابعاد مناسبی دارد. از همین رو  شما می توانید به راحتی آن را به دست بگیرید و در استفاده طولانی مدت هم دچار خستگی نشوید. وجود گیربکس فلزی مقاوم هم به شما امکان می دهد از این دستگاه برای فعالیت های سنگین و پرفشار استفاده کنید.

از دیگر مشخصات دریل شارژی رونیکس مدل 8900k، می توان به کلاچ تنظیم دستگاه در گشتاورهای مختلف اشاره کرد. این ویژگی از اسیب دیدن سطح کار در زمان استفاده از دستگاه جلوگیری می کند.

دریل شارژی 8900K رونیکس به یک باتری 20 ولتی یون لیتیومی مجهز شده است و انرژی مورد نیاز خود را از طریق این باتری تامین می کند. شما می توانید از طریق نشانه گری که روی دستگاه وجود دارد، درصد باقی مانده از شارژ باتری را ببینید. همراه این دریل یک باتری اضافه هم قرار دارد و شما می توانید در شرایطی که به برق دسترسی نداشتید، از باتری زاپاس استفاده کنید.

حداکثر قطر سوراخ کاری با این دریل شارژی رونیکس در چوب حدود 38 میلی متر، در فلز 10 میلی متر و در بتن 13 میلی متر است.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1100 کیلوگرم
برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

توان

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل شارژی رونیکس مدل 8900K”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا