اینورتر جوشکاری 160 آمپر تک فاز توسن پلاس مدل 1416 I

  • 160 آمپر کاری
  • تعداد فاز برق به صورت تک فاز
  • نوع جریان dc

ناموجود

قیمت محصول:​

741,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

اینورتر جوشکاری 160 آمپر تک فاز توسن پلاس مدل 1416 I

اینورتر جوشکاری 160 آمپر تک فاز توسن پلاس مدل 1416 I از ابزارهای مناسب و پرقدرت برای انجام امور جوشکاری است. این ابزار دارای خروجی 160 آمپر به صورت واقعی است. داشتن 4 عدد IGBT باکیفیت بسیار بالا و مجهز بودن به سیستم IGBT قدرت بیشتری برای انجام جوشکاری باکیفیت تر و اتلاف هرچه کمتر توان، از ویژگی های مهم و شایان ذکر این اینورتر است. فن این ابزار با دور بالا (24 ولت) از گرم شدن قطعات داخلی و کاهش کیفیت کارکرد دستگاه، جلوگیری می کند.

این ابزار توانایی کارکردن به صورت بی وقفه و مداوم با الکترود سایز 4 تا جریان 100 آمپر را دارد؛ همچنین می توان به قابلیت کار با چرخه کاری 35 درصد برای حداکثر جریان یعنی 160 آمپر به عنوان یکی دیگر از ویژگی های مهم این اینورتر اشاره کرد. برخورداری از سیستم Anti-Stick موجب جلوگیری از چسبندگی میان قطعه کار شما و الکترودها می شود که این به نوبه خود باعث بالا رفتن کیفیت و تمیز بودن کار شما می گردد. از دیگر قابلیت های این ابزار می توان به قابلیت اتصال به ژنراتور و قابلیت جوشکاری با انواع الکترود آلیاژی اشاره کرد.

نحوه عایق بندی اصولی و مناسب بدنه این ابزار، موجب تهویه مناسب هوا و خنک شدن بردهای الکترونیکی ابزار می شود و از افت کیفیت کار آن، جلوگیری می کند. این بدنه از جنس فلز مستحکم و باکیفیت است. وجود یک نمایشگر دیجیتال شما را از آمپر خروجی آگاه می سازد که این خود از دیگر ویژگی های این ابزار است. این ابزار سه نوع کابل با طول های مختلف و کیفیت بسیار بالا دارد که توسط یک روکش بسیار مقاوم، باکیفیت و ضخیم پوشانده شده اند. یکی از این کابل ها، کابل برق به طول 2 متر و سایز 5/2، دیگری کابل انبر جوشکاری به سول 4 متر و آخرین کابل هم کابل انبر اتصال به طول 3 متر است. لوازم جانبی و قطعات تشکیل دهنده این ابزار بسیار باکیفیت بوده و موجب افزایش طول عمر مفید آن می شود.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

منبع تغذیه

ولتاژ ورودی

توضیحات تکمیلی

توان ذوب الکترود 6/1 تا 2/3 میلی متر .اقلام همراه انبر اتصال، کابل، انبر جوش

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اینورتر جوشکاری 160 آمپر تک فاز توسن پلاس مدل 1416 I”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا