متر لیزری رونیکس 30 متری مدل RH-9139

  • طول مفید : 30 متر
  • ساخت کشور تایوان

ناموجود

قیمت محصول:​

998,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

متر لیزری رونیکس 30 متری مدل RH-9139 متر لیزری رونیکس 30 متری مدل RH-9139 با قابلیت اندازه گیری طول و همچنین محاسبه حجم و مساحت، بر حسب واحدهای اندازه گیری مختلف از قبیل اینچ، فوت و متر می‌تواند در صنایع مختلف از قبیل نصب کاغذ دیواری و پارتیشن و کابینت، انجام اقدامات مختلف دکوراسیون داخلی و … مورد استفاده قرار گیرد. اولین و مهم‌ترین برتری این متر از برند رونیکس، قابلیت حمل آسان آن است. متر مدل 9139 رونیکس به واسطه وزن پایین و ابعاد کوچک خود، به راحتی قابل حمل است و در دست گرفتن آن برای مدت زمان

متر لیزری رونیکس 30 متری مدل RH-9139

متر لیزری رونیکس 30 متری مدل RH-9139 با قابلیت اندازه گیری طول و همچنین محاسبه حجم و مساحت، بر حسب واحدهای اندازه گیری مختلف از قبیل اینچ، فوت و متر می‌تواند در صنایع مختلف از قبیل نصب کاغذ دیواری و پارتیشن و کابینت، انجام اقدامات مختلف دکوراسیون داخلی و … مورد استفاده قرار گیرد. اولین و مهم‌ترین برتری این متر از برند رونیکس، قابلیت حمل آسان آن است. متر مدل 9139 رونیکس به واسطه وزن پایین و ابعاد کوچک خود، به راحتی قابل حمل است و در دست گرفتن آن برای مدت زمان طولانی احساس خستگی در کاربر ایجاد نمی‌کند. دقت اندازه گیری لیزر 30 متری رونیکس بسیار بالاست و چیزی در حدود  میلی‌متر است. اگر بخواهیم پارامتری تحت عنوان دامنه اندازه گیری برای این متر لیزری از برند رونیکس تعریف کنیم، مقدار آن 30 متر خواهد بود.

 

ویژگی‌های متر لیزری رونیکس مدل 9139

کشور سازنده

تایوان

لیزر

کلاس 2

وزن

300 گرم

 

سایر ویژگی‌ها

یکی از مزیت‌های مهم این متر لیزری، برخورداری آن از نور پس زمینه در صفحه نمایشگر است. این مسئله مهم، کاربر را قادر می‌سازد تا بتواند از متر در محیط‌های تاریک و یا کم نور استفاده کند. سیستم هوشمند طراحی شده برای متر 9139 رونیکس شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از اندازه گیری طول بتوانید محاسبات لازم برای حجم، مساحت و حتی قضیه فیثاغورث را با صرف حداقل زمان و زحمت ممکن انجام دهید. صفحه کیبورد این متر بسیار روان و خوش دست است به گونه ای که شما در طول استفاده از متر هیچ‌گونه خستگی را در ناحیه دست و انگشتان خود احساس نخواهید کرد. شما همچنین می‌توانید از این متر برای محاسبات و اندازه گیری‌های پشت سرهم و حتی لحظه ای برای اندازه گیری پارامترهای مختلفی همچون جا به جایی استفاده کنید. درنهایت به عنوان آخرین مسئله باید به قابلیت خاموش شدن خودکار لیزر پس از مدتی کار نکردن با آن اشاره کرد. این قابلیت طول عمر مفید باتری مورد استفاده در لیزر را ارتقا می‌دهد.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 300 کیلوگرم
برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “متر لیزری رونیکس 30 متری مدل RH-9139”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا