متر لیزری توسن مدل M0050-LDM

  • نوع لیزرCLASS LL
  • دارای قابلیت خاموش شدن اتوماتیک
  • دقت اندازه کیری +-2 میلی متر
  • برد اندازه گیری .05الی 50 متر
  • .05الی 100 متر

ناموجود

قیمت محصول:​

498,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

متر لیزری توسن مدل M0050-LDM

متر لیزری توسن مدل M0050-LDM با وزن بسیار پایین خود و طول 50 متر می‌تواند برای اندازه‌گیری مساحت و همچنین فاصله در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. واحدهای اندازه‌گیری که در این متر لیزری وجود دارند شامل متر، فوت و اینچ بوده که می‌توانید به راحتی آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. قدرت محاسبات در این متر لیزری بسیار بالا بوده و ازاین‌جهت شما می‌توانید برخی از محاسبات مربوط به جمع، تفریق، حجم و مساحت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با استفاده از 6 روش مختلف، در عین به کارگیری این متر، انجام دهید. نوع باتری که شما باید از آن استفاده کنید، از نوع نیم قلمی است.

لازم به ذکر است که این باتری، قابلیتی در حدود 1000 مرتبه استفاده را به متر لیزری مذکور بخشیده است. یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در متر لیزری مدل M0050-LDM در نظرگیری قابلیتی برای خاموش شدن اتوماتیک است که این مساله می‌تواند به مدیریت مصرف باطری این وسیله، منجر گردد. جهت توسعه دامنه استفاده از این متر بسیار سبک، قابلیت نصب بر روی سه پایه نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

یکی از دیگر ملاحظات طراحی و ساخت در این متر، قدرت بالای حافظه است که می‌تواند حداکثر 20 عدد را در خود ذخیره کند. شایان ذکر است که در مدل 100 متری حافظه، توانایی ذخیره 50 عدد را دارا است.

استفاده آسان و طولانی مدت از متر لیزری مدل M0050-LDM

صفحه‌کلید ساخته‌شده برای این متر لیزری دارای دکمه‌هایی مجزا نسبت به یکدیگر بوده که این مسئله در روان بودن کیبورد و استفاده آسان از آن نقش بسیار چشمگیری دارد. دقت داشته باشید که LCD این متر، شفاف بوده و دارای رنگ سفید است که سبب قرائت آسان ارقام و اعداد از روی این متر به‌ویژه در محیط‌های تاریک و کم‌نور شده است. کاوری که دورتادور این لیزر قرار گرفته شده از جنس نوعی پلاستیک به نام TPR بوده که آن را نسبت به هرگونه ضربه‌ای مقاوم ساخته است. این متر که بر اساس استاندارد 54lp ساخته شده است، نسبت به گرد و غبار و همچنین آب، مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهد و این مسئله در طول عمر مفید استفاده از دستگاه نقش بسیار کلیدی را ایفا می‌کند.

اقلام همراه
حاوی دو عدد باتری مناسب برای این متر (نیم قلمی)AAA، دی‌وی‌دی آموزشی، یک عدد بند آویز و یک کیف بسیار مقاوم برزنتی

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “متر لیزری توسن مدل M0050-LDM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا