سشوار صنعتی توسن مدل 9008 HG

  • بازده حرارتی 600 درجه سانتی گراد
  • سرعت پرتاب باد300 تا 500 لیتر بر دقیقه
  • کلید برق 3 حالته
  • طول کابل 3 متر

ناموجود

قیمت محصول:​

777,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

سشوار صنعتی توسن مدل 9008 HG

سشوار صنعتی توسن مدل 9008 HG یک ابزار صنعتی که توسط شرکت توسن تولید و طراحی شده است. سشوار صنعتی توسن از جمله ابزار‌های برقی دمنده است که قابلیت تنظیم حرارت و فشار باد را دارد. در ابزار آلاتی مانند سشوار صنعتی وزن، از جمله نکات حائز اهمیت است؛ زیرا ممکن است که وسیله مدت زمان طولانی در دست کاربر باشد که اگر ابزار وزن سنگینی داشته باشد، باعث خستگی زودرس و سختی کاربر می‌شود. سشوار صنعتی توسن دارای وزن مناسب و سبک است که باعث راحتی کاربر و سهولت استفاده از آن شده است. از جمله مواردی که همیشه مورد توجه کاربران برای خرید و استفاده از سشوار است، بازده حرارت آن است. این مدل از سشوار صنعتی دارای بازده حرارتی بسیار بالا، تا 600 درجه سانتیگراد است. جنس دسته این محصول از ارگونومیک است و دارای پوشش ضد تعرق جهت راحتی کاربر است.

پوشش ضد تعرق طراحی شده در این محصول کمک می‌کند که کاربر مدت زمان طولانی را بدون تعرق دست از آن استفاده کند؛ همچنین پوشش ارگونومیک باعث افزایش مقاومت دستگاه و در نتیجه افزایش طول عمر آن می‌شود. یکی از مهم ترین مسائل در افزایش طول عمر المنت در یک وسیله برقی جنس آن است؛ این سشوار صنعتی دارای المنت سرامیکی با کیفیت بالا است؛ جنس سرامیک در افزایش بازدهی و طول عمر المنت بسیار تاثیر گذار است؛ همچنین این محصول مجهز به کلید برق بسیار مقاوم در مقابل گرد و غبار، لوازم جانبی همراه و قطعات با کیفیت بسیار بالا و کاملا کاربردی است.

کنترل کننده دما(دیمر) در 9 وضعیت

این مدل از سشوار مجهز به کنترل کننده دما(دیمر) در 9 وضعیت است؛ وظیفه دیمرها تغییر دما در سشوار است، که در این دستگاه، 9 حالت ( از 1 تا 9) بر روی آن درج شده است که دما می‌تواند بین این حالتها و تا 600 درجه سانتیگراد تغییر کند

. کلید برق سه حالته

با استفاده از این کلید سه حالته می‌توان نوع باد خروجی( از معمولی تا گرم) و میزان فشار باد را تنظیم کرد. حالت اول دستگاه دارای باد معمولی با فشار 300 لیتر بر دقیقه، حالت دوم دارای باد گرم با فشار 300 لیتر بر دقیقه و در حالت سوم دارای باد گرم با فشار 500 لیتر بر دقیقه است.

ابزار آلات همراه
سه عدد نازل، سه سری در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف جهت استفاده در مصارف گوناگون

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سشوار صنعتی توسن مدل 9008 HG”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا