اتو لوله توسن مدل 7018PWX

  • دمای قابل تحمل لقمه ها 400 درجه سانتی گراد
  • جنس پایه آلومینیوم
  • تعداد المنت 2 عدد850 وات
  • کابل 2 متری

ناموجود

قیمت محصول:​

67,700 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

جوش لوله‌های پلاستیکی توسن مدل 7018PWX

جوش لوله‌های پلاستیکی توسن مدل 7018PWX ابزاری مناسب برای جوش دادن انواع لوله‌های پلاستیکی است. این محصول با لوله‌های مختلف از نوع PP، PB، PE، PP-R و PE-X سازگار بوده و همه آن‌ها را با قدرت و دوام بالا جوش می‌دهد. بر روی این دستگاه دو المنت با توان واقعی خروجی 850 وات قرار داده‌شده که هریک دارای کلید برق جداگانه هستند. با استفاده از این کلیدها شما می‌توانید هر المنت را به‌طور جداگانه کنترل کرده و با روشن کردن آن‌ها به‌طور هم‌زمان توان 1700 وات واقعی را دریافت کنید.

این محصول مجهز به دو لقمه سایز 20 و یک لقمه سایز 25 است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و تا دمای 400 درجه سانتی‌گراد را تحمل می‌کنند. این لقمه‌ها با استفاده از تفلون روکش شده‌اند تا از چسبیدن لوله به جوش جلوگیری کرده و نتیجه‌ای تمیز و محکم را به دنبال داشته باشد. راکت بزرگ محصول امکان نصب و استفاده هم‌زمان از هر سه لقمه را برای شما فراهم می‌کند. به‌علاوه وجود یک راکت اضافه همراه محصول تا مدت‌ها شما را از خرید راکت اضافه بی‌نیاز می‌کند. پایه آلومینیومی این ابزار تکیه‌گاهی مناسب برای آن فراهم کرده و امکان سوار کردن راکت در دو جهت مخالف را فراهم می‌کند.

کابل برق محصول دارای طول 2 متری است تا شما بتوانید در فاصله‌های دور از پریز برق نیز به‌راحتی به کار خود ادامه دهید. گارانتی 12 ماهه توسان و قطعات باکیفیت محصول ضامن طول عمر و دوام آن است. برای حمل راحت‌تر ابزار نیز یک کیف فلزی مقاوم در نظر گرفته شده است

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

توان

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو لوله توسن مدل 7018PWX”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا