اتو لوله توسن مدل 7008 PWX

  • ساخت کشور چین
  • توان خروجی 800 وات
  • استفاده ی ساده و عدم خستگی

ناموجود

قیمت محصول:​

1,158,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

جوش لوله‌های پلاستیکی توسن مدل 7008 PWX

جوش لوله‌های پلاستیکی توسن مدل 7008PWxکه توان خروجی و مفید واقعی آن چیزی در حدود 800 وات بوده، محصولی ساخت کشور چین است. در هر بسته خریداری شده، تعداد 4 عدد از این جوش لوله‌های پلاستیکی باقیمت قابل قبولی، حضور دارند که شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را به صورت جداگانه جهت استفاده در صنایع مختلف به مصرف‌کنندگان این محصول، عرضه کنید. برای توسعه دادن دامنه استفاده از این محصول، لقمه سر ویژه‌ای برای آن به دو صورت نر و ماده در نر گرفته‌شده است که سبب شده شما به عنوان یک کاربر بتوانید از آن برای ترمیم لوله‌هایی که امکان دسترسی بسیار محدودی دارند، استفاده کنید. شما می‌توانید از آن برای جوشکاری طیف وسیعی از لوله‌ها یعنی PP و PB و PP-R و PE و PE-X استفاده کنید.

لازم به ذکر است که لقمه‌های به‌کاررفته شده در این جوش لوله‌های پلاستیکی، ضمن برخورداری از کیفیت بالا دارای روکشی آلمانی و از جنس تفلون هستند که نسبت به دمای بالا (تا حداکثر 400 درجه سانتی‌گراد) مقاومت قابل قبولی از خود نشان می‌دهند. لقمه‌ها در این وسیله دارای قالب مخروطی شکلی هستند که حداکثر دقت ممکن برای طراحی و ساخت آن‌ها به کار گرفته‌شده است.

در این وسیله، مجموعه‌ای از راکت‌ها در سایزها و ابعاد مختلف (کوچک و بزرگ) دیده می‌شوند که سبب ایجاد قابلیتی برای اتصال هم‌زمان 4 لقمه شده است. سیستم تنظیم‌کننده دمایی که در این محصول وجود دارد سبب شده که شما بتوانید در مقابل تغییرات ناگهانی و زیاد دما، به مقابله بپردازید. شما همچنین می‌توانید این سیستم تنظیم و کنترل دما را در قسمت بدنه این وسیله جوش، قرار دهید. در این وسیله، یک ‌پایه چدنی متشکل از دو جز بسیار سبک برای ارتقای میزان پایداری دستگاه قرار داده شده است.

کلید برق تعبیه شده برای این دستگاه جوش انواع مختلف لوله‌های پلاستیکی دارای یک کاور خاصی است که وسیله را نسبت به نفوذ گرد و غبار و همچنین آب مقاوم ساخته است. شما می‌توانید در صورت لزوم دستگاه را بر روی پایه‌ای قرار دهید. پایه‌ای که می‌تواند امکانی برای حرکت این وسیله در دو جهت مخالف را ایجاد کند. برای استفاده آسان از این وسیله همچنین یک کابل ضخیم و طویلی به طول 2 متر برای آن در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

توضیحات تکمیلی

دارای جعبه حمل(کیف فلزی)، لقمه‌های سایز 20-25-32-40، قیچی لوله بر

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو لوله توسن مدل 7008 PWX”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا