چکش تخریب 5/5 کیلویی توسن پلاس مدل 6005 DH

  • تعداد ضربه در هر دقیقه 3900 دقیقه
  • منبع تغذیه برق
  • وزن5/5 کیلوگرم

ناموجود

قیمت محصول:​

1,111,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

چکش تخریب 5/5 کیلویی توسن پلاس مدل 6005 DH

چکش تخریب 5/5 کیلویی توسن پلاس مدل 6005 DH یک ابزار کاربردی است که از یک موتور قوی با توان 900 وات برخوردار است. توان این ابزار بدون کم و کاست به شما 900 وات قدرت برای انجام کارهای صنعتی و ساختمانی و دیگر کارهای مربوطه را می¬دهد. در هر ضربه این چکش 10 ژول انرژی واقعی را منتقل می¬کند و موجب پیشرفت کار به صورت سریع می¬شود. از دیگر عواملی که موجب می¬شود روند کار شما سرعت پیدا کند و با کیفیت انجام شود، توانایی تخریب سریع این چکش است که می¬تواند در هر دقیقه 3900 ضربه به سطح موردنظر وارد کند. این سیستم ضربه¬زن قوی و با کیفیت دارای اورینگ¬های باکیفیت ویتون است؛ همچنین از دیگر مصادیق بارز کیفیت این چکش تخریب می¬توان به بدنه مستحکم و با کیفیت آن که از جنس آلومینیوم است، اشاره کرد.

علاوه بر این¬ها، این چکش تخریب دارای یک ابزار گیر به شکل شش گوش است و همچنین شایان ذکر است که این چکش دارای یک مکانیزم عملکرد حرفه¬ای و پرقدرت است. از دیگر نکات مثبت این ابزار، دارا بودن یک دسته ضدلرزش است که از خستگی کاربر و کاهش کیفیت کار، جلوگیری می¬کند؛ همچنین استفاده از دانش ارگونومی در این طراحی دسته این چکش، از دیگر نکات مهم و قابل¬ذکر آن است چرا که وجود یک دسته ارگونومیک در کنار خاصیت ضد لرزش آن، موجب راحتی کار با ابزار شده و کاربر می¬تواند مدت طولانی تری به انجام کار با این چکش مشغول باشد، بی آنکه از کیفیت و سرعت کار کاسته شود. این ابزار دارای آرمیچر و بالشتک نیز است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شایان ذکر است که این دو دارای عایق-بندی تقویت¬شده هستند.

وجود یک شستی قفل¬کن کلید برق برای این چکش تخریب، انجام کار طولانی مدت و بی¬وقفه با آن را برای کاربر آسان کرده¬است. از دیگر تمهیداتی که جهت بالا بردن کیفیت ابزار انجام شده، طراحی و قرار دادن یک توری در مسیر ورود هوا است که موجب می¬شود ذرات ریز و درشت خارجی توانایی ورود به درون ابزار را نداشته باشند و به مرور زمان از کیفیت کارکرد ابزار کم نشود. این چکش تخریب دارای یک کابل برق به طول 3 متر است که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و کیفیت تضمین شده¬ای دارد. همچنین قطعات این این ابزار از مواد باکیفیت و طی یک پروسه علمی طراحی و ساخته شده¬اند تا کیفیت کار و طول عمر قطعات، افزایش یابد. همچنین، این چکش تخریب تحت استاندارد CE اروپا ساخته شده¬است.

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چکش تخریب 5/5 کیلویی توسن پلاس مدل 6005 DH”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا