فارسی بر توسن پلاس مدل 5917CLS

  • توان موتور1700 وات
  • ظرفیت برش 75*730
  • کیفیت و مقاومت عالی

ناموجود

قیمت محصول:​

451,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

فارسی بر مدل 5917CLS

توسن پلاس فارسی بر مدل 5917CLS توسن پلاس با موتور پرقدرت خود که توانی معادل با 1700 وات دارد را شما می‌توانید برای انجام برش‌های با دقت بالا مورد استفاده خود قرار دهید. لازم به ذکر است که در مواقعی که کاربر نیازمند به انجام برش‌های عریض است، یکی از محصولات قابل استفاده همین فارسی بر از برند توسن پلاس است و علت آن هم در نظرگیری مکانیزم کشویی برای این فارسی بر است. لازم به ذکر است که برای ارتقای عملکرد این فارسی بر و همچنین ظرافت و دقت برش انجام شده به‌وسیله آن یک عدد تیغه از جنس ام دی اف و به ضخامت 250 میلی‌متر که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است،برای دستگاه طراحی شده است. یکی از دغدغه‌های بسیار مهمی که هر برش‌کاری در طول پروسه برش با آن مواجه است، تعیین خط فرضی برش است که این مسئله بسیار مهم با تجهیز دستگاه به پرتو نور لیزری، عملی شده است.

برای توقف آنی و بلافاصله برش بنا بر هر علتی سیستمی ایمنی با عنوان سیستم ایمنی ترمز تیغه برای فارسی بر در نظر گرفته‌شده است. جالب است که بدانید شما می‌توانید برش‌های زاویه‌دار (بین 0 الی 45 درجه) توسط این دستگاه را با دقت و ظرافت بسیار بالا انجام دهید. همچنین برای آنکه شما بتوانید به‌آسانی هرچه‌تمام‌تر از دستگاه در زوایای مختلف استفاده کنید، قابلیتی برای کلیک کردن و همچنین قفل کردن دستگاه بر روی میز کار برای فارسی بر در نظر گرفته شده است. در ساخت این فارسی بر تلاش شده است که از قطعات با کیفیت بالا استفاده شود و این مساله تضمینی برای طول عمر مفید بالای استفاده از دستگاه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که از دیگر مسائلی که طول عمر مفید استفاده از دستگاه را ارتقا می‌دهند می‌توان به حضور کلید برق مقاوم در مقابل گرد و غبار اشاره کرد.

سهولت در استفاده از فارسی بر مدل 5917 توسن پلاس

جهت استفاده آسان از این وسیله یک عدد کابل 3 متری با ضخامت بالا برای آن در نظر گرفته شده است. دقت داشته باشید که از دیگر مسائل مهم در کاربری آسان فارسی بر مذکور می‌توان به حضور پیچی جهت تنظیم ارتفاع برش و دیوار نگه دارنده اضافه اشاره کرد که این دیوار برای تسلط بیشتر کاربر و ارتقای دقت و ظرافت برش در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فارسی بر توسن پلاس مدل 5917CLS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا