فرز سنگبری توسن مدل 3387A

  • سرعت گردش آزاد 6500 دور در دقیقه
  • ولتاژ 220 ولت
  • ساخت ایران

ناموجود

قیمت محصول:​

998,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

فرز سنگ‌بری 230 میلی‌متر توسن مدل 3387 A

فرز سنگ‌بری 230 میلی‌متر توسن مدل 3387 A از ابزارهای صنعتی برقی تولیدشده توسط برند ایرانی توسن است. از سخت‌ترین و درعین‌حال شکننده‌ترین موادی که در صنایع مورداستفاده قرار می‌گیرند، سنگ‌ها هستند. در هنگام کار با سنگ‌ها برای درآوردن آن ها به شکل‌های مورد انتظار باید از ابزارهای ویژه‌ای استفاده کرد که هم انجام کار را برای کاربر آسان کند و هم باعث آسیب رسیدن به سنگ نشود. برای این منظور می‌توان از فرزهای سنگ‌بری استفاده نمود که زحمت کاربران برای برش سنگ‌ها را بسیار کاهش داده و با دقت و سرعت‌بالای خود انجام کار را برای کاربر لذت‌بخش کرده‌اند.

گیربکس آلومینیومی

برای افزایش عمر پوسته گیربکس نصب‌شده بر روی فرز سنگ‌بری 230 میلی‌متر توسن مدل 3387 A از نوع آلومینیومی مرغوب است که می‌تواند حرارت ایجادشده در زمان کار را به‌خوبی به محیط منتقل کند و باعث افزایش عمر مفید دستگاه شود. به‌علاوه استفاده از آلومینیوم در ساخت پوسته گیربکس باعث جلوگیری از افزایش وزن بیش‌ازحد فرز شده است.

سهولت در نگه‌داری

ازجمله قسمت‌های مصرفی وسایل برقی موتوردار زغال آن‌ها است. پس از مدتی استفاده زغال‌های موتور ساییده شده و نیاز به تعویض دارند. طراحی فرز سنگ‌بری 230 میلی‌متر توسن مدل 3387 A به شکلی انجام‌شده است که دسترسی به زغال‌ها ساده است و تعویض آن‌ها به‌سرعت انجام می‌شود. محل نصب صفحه برش هم طوری طراحی‌شده است که به‌وسیله آچار مخصوص دستگاه می‌توان به‌سادگی و با سرعت زیاد صفحه برش را تعویض نمود.

ایمنی بالا

دسته کمکی قابل‌نصب بر روی بدنه فرز سنگ‌بری 230 میلی‌متر توسن مدل 3387 A کنترل بهتری به کاربر می‌دهد. یک قاب حفاظتی بر روی دستگاه نصب‌شده است که از پرتاب براده به سمت کاربر در هنگام کار جلوگیری می‌کند. بر روی‌ این ابزار یک عدد شستی قفل کن کلید برق نصب‌شده که می‌توان از آن در استفاده‌های طولانی‌مدت برای روشن نگه¬داشتن دستگاه استفاده کرد. قفل کن حفاظتی نصب‌شده بر روی این محصول از روشن شدن ناخواسته دستگاه و ایجاد خطر برای کاربر جلوگیری می‌کند.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

منبع تغذیه

توان

وزن

دسته

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرز سنگبری توسن مدل 3387A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا