کارواش 100 بار یونیورسال توسن مدل 1114 CPWX

  • بیشینه فشار آب خروجی100 بار
  • بیشینه دبی آب خروجی 330 وات
  • بیشینه دمای آب خروجی 40 درجه سانتی گراد

ناموجود

قیمت محصول:​

650,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

کارواش 100 بار یونیورسال توسن مدل 1114 CPWX

کارواش 100 بار یونیورسال توسن مدل 1114 CPWX از محصولات تولیدشده توسط برند ایرانی توسن است. کارواش‌های خانگی مناسب برای شست و شوی محیط‌های باز و خودروها هستند. فشار آب زیاد خروجی آن‌ها می‌تواند هرگونه گردوغبار و یا مواد چسبیده به سطح را به‌سادگی از آن جدا کند و در زمانی کم به تمیزی مورد انتظار رسید. کارواش 100 بار طراحی‌شده توسط برند توسن با دارا بودن فشار خروجی بالای آب، وزن کم و ابعاد کوچک خود گزینه‌ای مناسب برای استفاده‌های شخصی در منازل است.

ایمنی حداکثری

بر روی موتور کارواش 100 بار یونیورسال توسن مدل 1114 CPWX یک حسگر حرارتی قرار داده‌شده است که با افزایش بیش‌ازحد دمای موتور باعث قطع جریان موتور شده و آن را خاموش می‌کند. این محصول دارای استاندارد IPX5 است که نشان‌دهنده مقاوم بودن آن در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار است. کارواش 100 بار توسن همچنین دارای سیستم ایمنی تخلیه اتوماتیک خروج آب است.

موتور بادوام

موتور استفاده‌شده در کارواش 100 بار یونیورسال توسن مدل 1114 CPWX از نوع یونیورسال است. موتورهای یونیورسال گشتاور و سرعت خروجی بالایی ایجاد می‌کنند و طول عمر بسیار بالایی هم دارند. به‌وسیله گشتاور بالای ایجادشده فشار آب مناسب 100 بار در خروجی ایجاد می‌شود. پمپ آلومینیومی باکیفیت قرار داده‌شده بر روی این کارواش مجهز به پیستون‌های فولادی ضدزنگ است که فشار یکنواخت آب خروجی را ایجاد می‌کند.

شلنگ فشارقوی برای تحمل فشار 100

بار به همراه کارواش 100 بار یونیورسال توسن مدل 1114 CPWX یک شلنگ فشارقوی منجید دار تقویت‌شده با طول 6 متر که می‌تواند فشار بالای آب خروجی 100 بار را تحمل کند، عرضه‌شده است. نازل‌های مختلف قرار داده‌شده بر روی این محصول برای کاربردهای متفاوت قرار داده‌شده‌اند. مخزن مواد شوینده نیز برای پاشش مواد شوینده بر روی سطوح به همراه محصول عرضه‌شده است.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارواش 100 بار یونیورسال توسن مدل 1114 CPWX”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا