چسب 123 رونیکس مدل RH-9924

  • مشاهده تمام محصولات چسب 123
  • مشاهده همه محصولات چسب
  • مشاهده انواع چسب دوقلو
  • وزن ژل چسب 100 گرم
  • وزن اسپری چسب 400 گرم
  • گیرایی بسیار سریع و با دوام

ناموجود

قیمت محصول:​

31,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

چسب 123 رونیکس مدل RH-9924 چسب 123 رونیکس مدل RH-9924 یکی از محصولات شرکت رونیکس بوده که دارای کیفیت مناسبی است . این محصول دارای کاربرد ویژهای در زمینه چسباندن انواع فلزات، چوب، پلاستیک و شیشه و … بوده و بخش قابل توجهی از بازار مرتبط با ساختمان سازی و دکور و کابینت  را به خود اختصاص داده است. این شرکت اغلب محصولات خود را با کیفیت خوبی به بازار ارائه داده است تا بتواند جایگاه خود را در بین سایر رقبا افزایش دهد، همواره قیمت و کیفیت دو آیتم مهم برای خرید هر کالایی می باشند و هر شرکت

چسب 123 رونیکس مدل RH-9924

چسب 123 رونیکس مدل RH-9924 یکی از محصولات شرکت رونیکس بوده که دارای کیفیت مناسبی است . این محصول دارای کاربرد ویژهای در زمینه چسباندن انواع فلزات، چوب، پلاستیک و شیشه و … بوده و بخش قابل توجهی از بازار مرتبط با ساختمان سازی و دکور و کابینت  را به خود اختصاص داده است.

این شرکت اغلب محصولات خود را با کیفیت خوبی به بازار ارائه داده است تا بتواند جایگاه خود را در بین سایر رقبا افزایش دهد، همواره قیمت و کیفیت دو آیتم مهم برای خرید هر کالایی می باشند و هر شرکت معتبری می خواهد در بازار خریدار داشته و حرفی برای گفتن داشته باشد باید سعی در نگه داشتن محصول خود در رنج مناسبی از نسبت قیمت به کیفیت نماید.

چسب فوری 123 مدل RH-9924 رونیکس، محصولی با کیفیت و ساخت کشور ترکیه است. این نوع مدل چسب فوری رونیکس، قابلیت استفاده در صنایع مختلف، همچون صنایع پلاستیک و صنایع چوب و MDF را داراست،  همچنین کاربر این امکان را دارد که از آن بر روی سطوح مختلف از جمله شیشه، کاغذ، مقوا، چرم، سنگ، فلز و … استفاده کند. به طور کلی این محصول شامل 100 گرم مایع چسب و اسپری اکتیوانور 400 گرمی است که این اسپری باعث تسریع فرایند چسبندگی می‌شود و کاملا بی بو است. چسبندگی این نوع چسب، بسیار بالاست و در زمان کوتاهی خشک می‌شود (4 الی 6 ثانیه). مایع چسب استفاده شده در چسب فوری (3-2-1) مدل RH-9924 رونیکس، بدون رنگ و کاملا شفاف است و در دمای 90 الی 140 درجه سانتی‌گراد به جوش می‌آید.

چسب 123 رونیکس مدل RH-9924 دارای ویژگی ها و قابلیت ها منحصر به فردی بوده که به زودی به آنها خواهیم پرداخت و اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول ارائه خواهد گردید.

قیمت چسب 123 رونیکس مدل RH-9924

قیمت چسب 123 رونیکس مدل RH-9924 در مقایسه با سایر کالاهای هم رده خود در رده قابل قبولی بوده و لیست قیمت آن به همراه سایر محصولات رونیکس توسط این شرکت به بازار ارائه می گردد.

همچنین قیمت چسب 123 رونیکس مدل RH-9924 در صورت موجود بودن در انبار الکتروابزار به روز رسانی شده و قابل سفارش می باشد و برای محصولاتی که در قسمت عبارت تماس بگیرید قرار گرفته برای اقلامی است که در انبار الکتروابزار موجود نبوده و باید از بازار استعلام گردند.

خرید چسب 123 رونیکس مدل RH-9924

برای خرید هر محصولی باید ابتدا مشخصات آن را بررسی نموده و با نیاز خودمان مطابقت دهیم و سپس در صورت برآورده شدن آن نسبت به خرید آن اقدام نماییم. در مورد خرید چسب 123 رونیکس مدل RH-9924 نیز فروشگاه اینترنتی الکتروابزار با تهیه این کالا و سایر محصولات از شرکت اصلی و یا تامین کننده اصلی سعس نموده تا علاوه بر اینکه از اصالت آن اطمینان داشته باشد بتواند با حذف واسطه و به طور مستقیم قیمت محصول را در پایین ترین حد ممکن به مشتریان گرامی عرضه نماید.

کاربرد چسب 123 رونیکس مدل RH-9924

چسب 123 رونیکس مدل RH-9924 یک محصول در زمینه چسباندن انواع فلزات، چوب، پلاستیک و شیشه و … بوده که کاربردهای فراوانی در بسیاری از صنایع دارد و این چسب علاوه بر صنعت ساختمان در ساخت دکور، ماکت، کابینت و … نیز به کار برده می شود.

مشاهده تمام محصولات چسب 123

مشاهده همه محصولات چسب

مشاهده انواع چسب دوقلو


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

توضیحات تکمیلی

بسته بندی در کارتن 25 عددی

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب 123 رونیکس مدل RH-9924”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا