متر لیزری 80 متری رونیکس مدل RH-9180

  • دما در حین کار 5 تا 40 سانتی کراد
  • دارای 2 عدد باتری نیم قلمی
  • بلوتوث دارد
  • دقت اندازه گیری 1/5 میلیمتر

ناموجود

قیمت محصول:​

3,990,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

متر لیزری 80 متری رونیکس مدل RH-9180

متر لیزری 80 متری رونیکس مدل RH-9180 با دارا بودن تکنولوژی روز دنیا در ساخت، دارای سرعت بالای محاسبه است. همچنین حضور متخصصان در مجموعه رونیکس باعث شده تا این ابزار از لحاظ الکترونیکی بدون خطا و با بالاترین دقت اندازه¬گیری و محاسبات موردنیاز شما را انجام دهد. توانایی در حافظه داشتن 20 محاسبه اخیر انجام شده در این متر، از دیگر ویژگی¬های مطلوب آن است که از آن یک ابزار قوی و کارآمد با قیمتی مناسب ساخته¬است که نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده¬است. از دیگر قابلیت¬های مهم این متر انجام محاسبات موردنیاز بر روی داده¬های موردنظر شما است؛ برای مثال اعلام حداقل و حداکثر داده در میان داده¬های اندازه¬گیری شده. استفاده از متریال درجه یک در کنار فناوری ساخت به¬روز دنیا منجر به ساخت بدنه این متر به شکل مستحکم و مقاوم شده¬است به¬طوری که در برابر ضربات می¬توانید از سالم ماندن این متر لیزری آسوده خاطر باشید؛ همچنین می¬توانید از یک سه¬پایه برای سهولت استفاده از این متر نیز استفاده کنید. برای افزایش طول عمر ابزار و همچنین ایجاد خرابی¬های کمتر، نبود گرد و غبار تاثیر به¬سزایی دارد. از این رو صفحه¬کلید این متر لیزری، ضدغبار ساخته شده¬است.

از دیگر ویژگی¬های موردتوجه این متر می¬توان به قابلیت اندازه¬گیری با واحد¬های مختلف توسط آن اشاره کرد. واحدهایی به جز متر مثل فوت و اینچ. محاسبه برخی ویژگی¬ها مثل مساحت و یا حجم گاهی زمان¬بر و در عین¬حال ضروری است که این متر با دارا بودن این قابلیت سرعت و دقت کار شما را افزایش می¬دهد. ذخیره کردن زمان یا به¬عبارتی جلوگیری از اتلاف زمان یکی از مهم¬ترین مسائل در دنیای امروز است. استفاده از تکنولوژی¬ای که بتواند ما را در دریافت و ارسال هرچه سریع¬تر اطلاعات یاری کند، بسیار حائز اهمیت است. در این متر لیزری این مسئله مهم مورد توجه قرار گرفته تا جایی که در آن یک بلوتوث داخلی که در آن از تکنولوژی نسل 4 استفاده شده، به¬کار گرفته شده¬است. این ابزار از اپلیکیشن تلفن همراه @RONIX MEASURE BOX برای سیستم عامل IOSو اندروید نیز پشتیبانی می¬کند

. وجود قابلیت¬های محاسباتی محاسبه

و نمایش مقادیری مثل حداقل و حداکثر و … در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به محاسبه دستی و مقایسه تعداد زیادی داده، در تسریع امور و صرفه¬جویی در امور بسیار حائزاهمیت است؛ همچنین وجود توانایی محسابات پیشرفته¬تری مثل محاسبه مساحت، حجم، انواع فیثاغورث و … نیز یک ویژگی مهم به¬حساب می¬آید که دقت کار را بالا برده و در نتیجه امکان خطا کاهش می¬یابد. صرفه¬جویی در زمان و تسریع روند امور با خرید ابزاری با کیفیت همراه با قیمتی معقول و مناسب، این متر لیزری را در صدر انتخاب کاربران قرار می¬دهد.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

جنس بدنه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “متر لیزری 80 متری رونیکس مدل RH-9180”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا