متر لیزری 50 متری رونیکس مدل RH-9150

  • دامنه اندازه گیری : 0.05 تا 50 متر
  • دارای کلاس 2 لیزر

ناموجود

قیمت محصول:​

788,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

متر لیزری رونیکس 50 متری مدل RH-9150 متر لیزری رونیکس 50 متری مدل RH-9150 که خطای اندازه گیری آن در هر 10 متر از 1.5 میلی‌متر بیشتر نمی‌شود، با توجه به دقت بالای خود می‌تواند برای اندازه گیری پارامترهای مختلفی (در سه یکای مختلف متر، اینچ و فوت) مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است که این متر از قابلیت تبدیل واحدهای اندازه گیری گفته شده به یکدیگر نیز برخوردار است. مساحت، طول، حجم، جمع و تفریق، استفاده از رابطه فیثاغورث برای اندازه گیری طول و … نمونه ای از کاربردهای این متر لیزری 50 متری از برند رونیکس

متر لیزری رونیکس 50 متری مدل RH-9150

متر لیزری رونیکس 50 متری مدل RH-9150 که خطای اندازه گیری آن در هر 10 متر از 1.5 میلی‌متر بیشتر نمی‌شود، با توجه به دقت بالای خود می‌تواند برای اندازه گیری پارامترهای مختلفی (در سه یکای مختلف متر، اینچ و فوت) مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است که این متر از قابلیت تبدیل واحدهای اندازه گیری گفته شده به یکدیگر نیز برخوردار است. مساحت، طول، حجم، جمع و تفریق، استفاده از رابطه فیثاغورث برای اندازه گیری طول و … نمونه ای از کاربردهای این متر لیزری 50 متری از برند رونیکس به شمار می‌روند. دو عدد باتری قلمی  AAA(سایز کوچک) مورد استفاده در این لیزر، قدرتی تا حدود 4000 بار اندازه گیری را به این متر بخشیده اند. 2 میلی‌متر، حداقل مقدار طولی که با استفاده از این متر که بر اساس استانداردهای روزی همچون IP54 ساخته شده است، قابل اندازه گیری است. سهولت در استفاده و تعبیه کردن قابلیت‌هایی که این امکان را برای ما فراهم می‌آورند، برجسته‌ترین ویژگی این متر است که در ادامه به تفصیل درباره آن پرداخته شده است.

سهولت در استفاده از متر لیزری مدل RH-9150

پیش از هر چیزی لازم است اشاره کنیم که در صورت بروز هرگونه ابهام در استفاده از این متر لیزری شما می‌توانید به دفترچه راهنمای همراه با آن که به زبان فارسی نوشته شده است، مراجعه کنید. قابلیت‌های طراحی شده برای این متر همچون حافظه داخلی، چراغ LED، صفحه نمایش سه ردیفه و همچنین صفحه کیبوردی روان سهولت استفاده از این وسیله را برای ما دو چندان کرده‌اند.

تجهیز شدن متر لیزری مدل 9150 رونیکس به حافظه داخلی، قدرت ثبت و همچنین ضبط تعداد 20 داده خوانده شده را به شما می‌دهد. چراغ‌های LED تعبیه شده برای این متر، به ما امکان استفاده از آن را در محیط‌های کم نور و یا تاریک را بخشیده است. صفحه کیبورد روان، امکان استفاده آسان و کاربردی از دستگاه را ایجاد کرده است. سه ردیفه بودن صفحه نمایشگر این متر نیز میدان دید وسیعی را در اختیار ما برای قرائت داده‌ها قرار می‌دهد.

تعبیه قابلیت‌های خاص در متر لیزری رونیکس

این قابلیت‌ها که درواقع رمز و راز موفقیت و محبوبیت این دستگاه هستند، ویژگی‌های متعددی را همچون ضد آب و ضد غبار بودن را در برمی‌گیرند. همچنین این متر از قابلیت خاموش شدن خودکار را پس از 3 دقیقه عدم استفاده از آن را دارد.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 170 کیلوگرم
برند

توضیحات تکمیلی

اقلام همراه : یک عدد کیف برزنتی بسیار مقاوم (حتی نسب به نفوذ آب)، 2 عدد باتری نیم قلمی

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “متر لیزری 50 متری رونیکس مدل RH-9150”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا