متر لیزری 100 متری رونیکس مدل RH-9100

  • محمدوده اندازه گیری تا 100 متر
  • کلاس لیزر :کلاس 2
  • 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

1,328,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

متر لیزری 100 متری مدل RH-9100 رونیکس

متر لیزری 100 متری مدل RH-9100 رونیکس را می‌توان تنها متر اپلیکیشن دار در ایران نامید. دقت و سرعت اندازه گیری این متر لیزری، بسیار بالاست و قابلیت ذخیره محاسبات را تا 20 عدد در حافظه خود  داراست. شما می‌توانید از این متر برای اندازه گیری براساس متر، فوت و اینچ استفاده کنید. همچنین این دستگاه، این امکان را به کاربر می‌دهد که برخی عملکردهای اندازه گیری مانند اندازه گیری حداقل و حداکثر را انجام دهد. محاسبه جمع، تفریق، انواع فیثاغورث، مساحت و حجم از دیگر امکانات این متر لیزری است. صفحه کلید این متر ضد غبار است. همچنین شما این امکان را د ارید که دستگاه را روی سه پایه نصب کنید. بدنه این دستگاه دارای روکش پلاستیکی است و به شکلی ساخته شده است که در برابر ضربات احتمالی مقاوم باشد، همینطور کیف برزنتی این دستگاه بسیار مقاوم ساخته شده است. شما می‌توانید نور پس زمینه صفحه نمایش دیجیتال این دستگاه را به دلخواه روشن یا خاموش کنید.

پشتیبانی از اپلیکیشن تلفن همراه و بلوتوث داخلی نسل 4

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن RONIX MEASURE BOX رونیکس، روی گوشی تان، خود را از کشیدن نقشه‌های محاسباتی بی نیاز کنید، بدین ترتیب که شما از طریق دوربین گوشی خود، از محل مورد نظر عکس می‌گیرید، سپس می‌توانید با استفاده از بلوتوث برای انتقال محاسبات بین متر و گوشی استفاده کنید. همچنین بعد از اینکه اندازه گیری‌ها کامل و روی تصویر ثبت شدند، نمای کلی محاسبات برای استفاده‌های بعد در دسترس هستند.  تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه، از نسل 4 است که امکان ارسال و دریافت سریع اطلاعات را به کاربر می‌دهد. همچنین اپلیکیشن تلفن همراه رونیکس، قابلیت نصب روی هر دو سیستم عامل اندروید و IOS را داراست.

 

سنسور سنجش زاویه

این متر لیزری به یک سنسور سنجش زاویه مجهز است. بدین ترتیب دستگاه می‌تواند با استفاده از یکی از روابط فیثاغورث مراحل محاسبات ارتفاع غیر مستقیم را کاهش دهد. همچنین شیب مورد نظر را پیدا کند.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 107 کیلوگرم
برند

توضیحات تکمیلی

دارای محدوده اندازه گیری تا 100 متر بوده و بسیار سبک و کاربردی می باشد

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “متر لیزری 100 متری رونیکس مدل RH-9100”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا