متر روکش‌دار پی‌وی‌سی 7.5 متری رونیکس مدل 9075

  • ضخامت تیغه 11 میلی متر
  • ضد ضربه
  • دارای چاپ دو طرفه

ناموجود

قیمت محصول:​

57,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

متر روکش‌دار پی‌وی‌سی 7.5 متری رونیکس مدل 9075

متر روکش‌دار پی‌وی‌سی 7.5 متری رونیکس مدل 9075 محصولی از برند پرطرفدار چینی رونیکس است. از مترها برای سنجش و اندازه‌گیری طول استفاده می‌شود. در صنایع مختلف مترها از مهم‌ترین ابزارها به شمار می‌آیند؛ زیرا با یک اندازه‌گیری با دقت می‌توان وسیله‌ای دقیق تولید کرد و از هدر رفتن وقت و انرژی جلوگیری نمود. متر روکش‌دار پی‌وی‌سی 7.5 متری رونیکس مدل 9075 با طول زیاد تیغه اندازه‌گیری، بدنه ضدضربه و چاپ دوطرفه بر روی تیغه اندازه‌گیری گزینه‌ای مناسب برای استفاده است.

حمل آسان هنگام کار

گیره فلزی قوی نصب‌شده بر روی بدنه متر روکش‌دار پی‌وی‌سی 7.5 کمتری رونیکس مدل 9075 این امکان را به کاربر می‌دهد تا متر را بر روی لباس کار نصب کرده و در تمام مراحل کار به همراه خود داشته باشد. بند پارچه‌ای مقاوم قرار داده ‌شده بر روی محصول نیز قابلیت حمل و نگه ‌داشتن آسان این متر را ایجاد کرده است. جنس بدنه این محصول ازABS ضدضربه با روکش SOFT FINISH ساخته‌ شده است که مقاومت خوبی در برابر ضربه از خود نشان می‌دهد.

اندازه‌گیری آسان

تیغه اندازه‌گیری متر روکش‌دار پی‌وی‌سی 7.5 متری رونیکس مدل 9075 دارای چاپ دوطرفه است که این امکان را به کاربر می‌دهد تا از هر دو سمت تیغه برای اندازه‌گیری استفاده نماید. قلاب دوطرفه مگنت دار این متر به‌ سادگی به فلزها متصل می‌شود. ترمزهای نصب ‌شده بر روی دستگاه برای قفل کردن تیغه در حالت‌های مختلف استفاده می‌شود. ترمز نصب‌ شده روی محصول برای قفل کردن دائمی و ترمز نصب ‌شده در قسمت پشت این متر برای توقف ایستگاهی تیغه استفاده می‌شود.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 330 کیلوگرم
برند

جنس بدنه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “متر روکش‌دار پی‌وی‌سی 7.5 متری رونیکس مدل 9075”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا