متر روکش‌دار پی‌وی‌سی 5.5 متری رونیکس مدل 9055

  • ضخامت 1/1 میلی متر
  • مجهز به سیستم دو ترمز
  • مجهز به قلاب دو طرفه

ناموجود

قیمت محصول:​

88,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

متر روکش‌دار پی‌وی‌سی 5.5 متری رونیکس مدل 9055

متر روکش‌دار پی‌وی‌سی 5.5 متری رونیکس مدل 9055 تولیدشده توسط برند چینی رونیکس است. از مترها برای سنجش طول در کارگاه‌ها و مصارف صنعتی و خانگی استفاده می‌شود. به‌طورکلی از دو نوع سیستم اندازه‌گیری برای سنجش طول استفاده می‌شود که سیستم امپریال و سیستم متریک هستند. سیستم متریک یک سیستم جهانی بوده و در سراسر دنیا موردپذیرش و استفاده قرارگرفته است. سیستم مورداستفاده در مترهای رونیکس همان سیستم متریک است یعنی این محصولات با استفاده از واحد سانتی‌متر و میلی‌متر درجه‌بندی‌ شده‌اند. طول تیغه اندازه‌گیری بلند، قلاب مگنت دار و سیستم دو ترمزه از ویژگی‌های این محصول هستند.

چاپ دوطرفه

تیغه درجه‌بندی‌ها بر روی تیغه اندازه‌گیری متر روکش‌دار پی‌وی‌سی 5.5 متری رونیکس مدل 9055 در هر دو سمت تیغه چاپ‌ شده است. این امر برای استفاده آسان از هر دو سمت تیغه برای اندازه‌گیری در مواقع ضروری انجام شده است. قلاب متصل شده به تیغه دارای مگنت قوی برای چسبیدن به سطوح فلزی است. این قلاب دو طرفه بوده که امکان استفاده از هر دو طرف تیغه را به کاربران می‌دهد.

سیستم ترمز پیشرفته

متر روکش‌دار پی‌وی‌سی 5.5 متری رونیکس مدل 9055 دارای دو ترمز جداگانه که یکی در پشت دستگاه نصب‌شده و دیگری بر روی دستگاه، است. سیستم ترمزها و کاربرد آن‌ها کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. ترمز نصب‌شده در قسمت بالای متر برای توقف کامل تیغه طراحی شده و اگر فعال شود تا زمانی که کاربر مجددا آن ¬را غیرفعال نکند تیغه در حالت قفل باقی می‌ماند. قفل قرار داده‌ شده در قسمت پشت این ابزار برای توقف‌های ایستگاهی قرار داده ‌شده است که با فشار کاربر تیغه قفل‌شده و با رها کردن ترمز تیغه رها می‌شود.

مشخصات فنی
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “متر روکش‌دار پی‌وی‌سی 5.5 متری رونیکس مدل 9055”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا