پیچ گوشتی شارژی لیتیوم 12 ولت رونیکس مدل 8512

  • قابلیت پیچ کاری و سوراخ کاری
  • بدنه مقاوم و سبک
  • موتور پر قدرت ساخت ژاپن

ناموجود

قیمت محصول:​

2,015,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

پیچ گوشتی شارژی لیتیوم 12 ولت رونیکس مدل 8512

امروزه دریل‌ها و پیچ گوشتی‌های شارژی و برقی کاربرد گسترده ای در کارگاه‌ها، صنعت و منازل دارند. به همین دلیل شرکتهای مربوطه برای پاسخ به نیاز کاربران این دو محصول را با هم ترکیب کردند که از لحاظ هزینه و کارایی به صرفه تر باشد. پیچ گوشتیهای شارژی رونیکس از جمله محصولاتی هستند که برای پیچ کاری و سوراخ کاری مورد استفاده قرار میگیرند. پیچ گوشتی شارژی لیتیوم 12 ولت رونیکس مدل 8512 دستگاه مجهز به موتور پرقدرت صنعتی ساخت ژاپن با نهایت کارایی است. یکی از دلایل محبوبیت این محصول برای کاربران، قدرت بالای موتور با عمر طولانی آن است.از مزایای پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8512 میتوان به قابلیت خنک کنندگی موتور جعبه اشاره کرد که باعث میشود در طول مدت استفاده، بدنه دستگاه داغ نشود و دست کاربر را اذیت نکند. این مدل پیچ گوشتی شارژی دارای 2 حالت کاری مختلف است که از آن میتوان برای سوراخ کاری و پیچ کاری استفاده کرد. یکی از موارد حائز اهمیت در دستگاههایی مانند پیچ گوشتیهای شارژی، مجهز بودن آن به گیر بکس دو دور صنعتی جهت افزایش اثر بخشی کارکرد حین پیچ کاری و سوراخ کاری است. یعنی با این سیستم میتوانید دو نوع سرعت را در جهت راست گرد و چپ گرد داشته باشید. این پیچ گوشتی دارای سه نظام دو تیکه با گیرایی بالا است که میتواند پذیرای متههای چوبی و فلزی باشد.

باطری لیتیومی

12 ولتی دستگاه پیچ گوشتی شارژی لیتیومی همانطور که از نامش پیداست، دارای باطری لیتیوم از کمپانی سامسونگ، ساخت کشور کره جنوبی است. این باطری دارای قدرت 12 ولت است که قابلیت شارژ سریع دارد و باعث بهبود عملکرد باطری و عمر طولانی دستگاه می‌شود. هم چنین این دستگاه مجهز به بورد الکترونیکی هوشمند است که تنظیم کننده عملکرد بهینه باطری است.

بدنه مقاوم

در فرآیند کار، ممکن است دستگاه دچار ضربات احتمالی و ضربات ناشی از سقوط از ارتفاع و… شود که این ضربات می‌توانند کارکرد دستگاه را دچار اختلال کنند. بدنه مقاوم در دستگاه پیچ گوشتی رونیکس نه تنها از این ضربات جلوگیری می‌کند بلکه عمر مفید دستگاه را نیز افزایش میدهد.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

قابلیت چپ گرد وراست گرد

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیچ گوشتی شارژی لیتیوم 12 ولت رونیکس مدل 8512”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا