منگنه کوب بادی جیت مدل 8016

  • کاور اگزوز قابل تنظیم
  • فشار هوای مورد نیاز 4 تا 7 بار
  • سبک و پر قدرت

ناموجود

قیمت محصول:​

3,590,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

منگنه کوب سری 80 جیت مدل 8016

منگنه کوب سری 80 جیت مدل 8016 از انواع ابزار بادی ساخته شده در کشور کره جنوبی است که با نظارت شرکت رونیکس طراحی و تولید شده است. همواره در صنایع چوب نیاز به اتصال دو قطعه چوب به یکدیگر یا انواع اتصالات دیگر به چوب احساس می‌شود. ابزارهای بادی از محصولاتی هستند که در صنایع مختلف از جمله صنایع چوب استفاده‌های مختلف و زیادی دارند. از جمله این کاربردها می‌توان به کوبیدن میخ و منگنه در چوب اشاره نمود. منگنه کوب‌ها معمولا برای محکم کردن اتصالات یا روکش کردن چوب و… استفاده می‌شوند. این منگنه کوب‌ها از نیروی باد برای پرتاب پرقدرت منگنه و فرو رفتن آن‌ها به داخل قطعه کار استفاده می‌کنند. طراحی ارگونومیک، وزن کم و قابلیت پر کردن سریع خشاب از ویژگی‌های این محصول است.

سبک و پرقدرت

منگنه کوب سری 80 جیت مدل 8016 با وزن 970 گرم وزن ایده آلی برای کاربردهای مختلف را دارد. فشار باد مورد نیاز برای کار این منگنه کوب 4 تا 7 بار معادل 58 تا 100 psi است. این مقدار فشار قابل تحمل برای دستگاه باعث قدرت مناسب این دستگاه شده است. به همراه این محصول یک عدد شلنگ فنری پرفشار با متراژ 7.5 متر نیز عرضه می‌شود که ساخت کشور کره جنوبی است.

سرعت منگنه کوبی بالا منگنه کوب سری 80 جیت مدل 8016

دارای سرعت بالایی در کوبیدن منگنه‌هاست. با طراحی ویژه انجام شده زمان لازم بین دو شلیک پشت سر هم به‌طور چشمگیری کاهش یافته است. ظرفیت 140 عددی خشاب منگنه کوب نیاز به پر کردن خشاب را به حداقل رسانده است. به‌علاوه پر کردن خشاب با سرعت بسیار مناسبی انجام می‌گیرد.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

منبع تغذیه

توضیحات تکمیلی

طراحی ارگونومیک .سایز منگنه 4/80 تا 16/80

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “منگنه کوب بادی جیت مدل 8016”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا