پمپ باد 80 لیتری رونیکس مدل RC-8010

  • فشار 8 بار
  • سرعت آزاد 2800 دور در دقیقه
  • هوای خروجی220 لیتر بر دقیقه
  • گارانتی 12 ماهه

ناموجود

قیمت محصول:​

12,590,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

کمپرسور 80 لیتری رونیکس مدل RC-8010

کمپرسور 80 لیتری رونیکس مدل RC-8010 یک ابزار بادی است. ابزار بادی به دسته‌ای از ابزارها گفته می‌شود که به کمک هوای فشرده شده که توسط کمپرسورهای هوا تولید می‌شود، کار می‌کنند. این کمپرسور به دلیل داشتن پیستونی با قطر زیاد در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک مخزن را از هوای فشرده پر می‌کند که این مسئله موجب تسریع روند کار و صرفه‌جویی در زمان می‌شود. جابجایی این کمپرسور به دلیل وزن نسبتاً متعادل و داشتن چرخ‌های فلزی بادوام، آسان و سریع است. استفاده از لوله‌های مسی و سوپاپ اطمینان از جنس آلیاژ برنج از پوسیدگی این قطعات توسط رطوبت موجود در هوای داخل مخزن جلوگیری می‌کند.

ایمنی دستگاه به دلیل قطر 2.5 میلی‌متری مخزن که مطابق استاندارد CE است ایمنی دستگاه در برابر رطوبت هوای فشرده داخل مخزن تأمین می‌گردد. همچنین برای جلوگیری از خطرات ناشی از افزایش فشار درون مخزن تا حداکثر مقدار خود، یک شیر تخلیه رطوبت داخل مخزن برای دستگاه تعبیه شده است. هنگامی که فشار درون مخزن به حداکثر می‌رسد، کلید قطع به‌صورت اتوماتیک کارکرد موتور را قطع می‌کند و زمانی که فشار درون مخزن به کمترین مقدار می‌رسد نیز سیستم روشن می‌شود و هوای فشرده داخل مخزن را پر می‌کند.

سایر ویژگی‌ها

دارای دو خروجی کوپلر مجهز به سوپاپ اطمینان با استاندارد CE دارای فیلتر هوا از جنس فلز برای کیفیت بالاتر وزن پایین و حجم مناسب برای ساده شدن جابجایی دکمه شروع مجدد یا ری استارت برای حفاظت از موتور دستگاه دارای سیستم خودکار قطع کن برای محافظت از موتور مجهز به کلید FBANG اهرمی برای عملکرد بهتر و طول عمر بالاتر

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 42000 کیلوگرم
ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ باد 80 لیتری رونیکس مدل RC-8010”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا