لبه گیر برقی رونیکس 7106

  • قطر تیغه 6 میلی متر
  • سرعت گردش : 30000 دور در دقیقه

ناموجود

قیمت محصول:​

2,170,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

لبه گیر برقی 550 وات 7106 لبه گیر برقی 550 وات 7106 از انواع پر قدرت و با کیفیت خانواده خود و محصول برند چینی رونیکس است. از این محصول در نجاری و صنایع چوبی استفاده‌های فراوانی می‌شود. کار اصلی این دستگاه ایجاد شیار و لبه روی سطح چوب با طرح‌ها و نقش‌های مختلف است و معمولاً در کارهای هنری مانند منبت‌کاری و معرق‌کاری استفاده فراوانی دارد. سیستم تنظیم دقیق عمق فرزکاری مهم‌ترین نقطه قوت این دستگاه است. به علاوه سیستم غلتکی تنظیم عرض و موتور با دور و توان بالا از دیگر ویژگی‌های این محصول است. سیستم تنظیم دقیق

لبه گیر برقی 550 وات 7106

لبه گیر برقی 550 وات 7106 از انواع پر قدرت و با کیفیت خانواده خود و محصول برند چینی رونیکس است. از این محصول در نجاری و صنایع چوبی استفاده‌های فراوانی می‌شود. کار اصلی این دستگاه ایجاد شیار و لبه روی سطح چوب با طرح‌ها و نقش‌های مختلف است و معمولاً در کارهای هنری مانند منبت‌کاری و معرق‌کاری استفاده فراوانی دارد. سیستم تنظیم دقیق عمق فرزکاری مهم‌ترین نقطه قوت این دستگاه است. به علاوه سیستم غلتکی تنظیم عرض و موتور با دور و توان بالا از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

سیستم تنظیم دقیق عمق

لبه گیر برقی 550 وات 7106 دارای سیستم تنظیم دقیق عمق فرزکاری به وسیله چرخ‌دنده‌های تعبیه شده روی دستگاه است. در کارهای هنری و همچنین صنعتی با چوب ظرافت و دقت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل ابزارهای استفاده شده نیز باید تا جای ممکن دقیق عمل کرده تا انتظارات استادکار برآورده شود که لبه گیر برقی رونیکس در این زمینه عملکرد مناسبی را از خود نشان داده است.

 

موتور پرقدرت و مقاوم

در لبه گیر برقی 550 وات 7106 از موتوری بسیار پر قدرت با توان 550 وات و سرعت گردش در حالت بدون بار 30000 دور بر دقیقه استفاده شده که انجام امور فرزکاری و لبه گیری را در کاربری‌های ظریف و حساس آسان نموده است. وزن مناسب 1.8 کیلوگرمی دستگاه و همچنین طراحی ارگونومیک بدنه باعث کنترل آسان و دقیق دستگاه می‌شود.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1800 کیلوگرم
ولتاژ ورودی

توان

برند

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لبه گیر برقی رونیکس 7106”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا