سنباده لرزان رونیکس مدل 6402

  • سرعت : 15000 دور بر دقیقه
  • ابعاد : 100 * 101
  • اقلام همراه : یک عدد کاغذ سمباده، پد فومی، پد اسفنجی

ناموجود

قیمت محصول:​

1,890,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

سنباده لرزان مشتی 220 وات مدل 6402 از سنباده لرزان مشتی 220 وات مدل 6402 جهت صیقل دادن و صاف کردن سطوح استفاده می­شود، مانند سطوح چوبی. این ابزار دارای یک موتور پرقدرت با دور بالا است که توانایی چرخش  15000 دور در دقیقه را دارد که این مورد یکی از مزایای قابل توجه این سنباده است. یکی دیگر از نقاط قوت این سمباده برخورداری از وزن کم است. داشتن وزن تنها 1.4 کیلوگرم، استفاده از این ابزار راحت­تر کرده و خستگی و سختی کار با آن را کاهش داده است. همچنین وجود روکش پلاستیکی بر روی دسته این سمباده

سنباده لرزان مشتی 220 وات مدل 6402

از سنباده لرزان مشتی 220 وات مدل 6402 جهت صیقل دادن و صاف کردن سطوح استفاده می­شود، مانند سطوح چوبی. این ابزار دارای یک موتور پرقدرت با دور بالا است که توانایی چرخش  15000 دور در دقیقه را دارد که این مورد یکی از مزایای قابل توجه این سنباده است. یکی دیگر از نقاط قوت این سمباده برخورداری از وزن کم است. داشتن وزن تنها 1.4 کیلوگرم، استفاده از این ابزار راحت­تر کرده و خستگی و سختی کار با آن را کاهش داده است. همچنین وجود روکش پلاستیکی بر روی دسته این سمباده موجب شده تا لرزش حاصل از کارکرد سمباده کمتر به دست فرد منتقل شود و همچنین در حین کار، فرد کمتر احساس خستگی کند. لازم به ذکر است که این دسته با تکیه بر دانش ارگونومی طراحی و ساخته شده که کارکردن با آن به مرور زمان موجب خستگی یا آسیب به دست شما نمی­شود. به­تازگی افزودن سیستم کفی موجب کاهش لرزش این سمباده در حین کار شده که طبیعتا بازده کاری را بالاتر می­برد. برند معتبر و قدیمی رونیکس با در نظر گرفتن شاخص­های ارگونومی جهت حفظ سلامتی افراد، شاخص های مربوط به محیط کار و سعی در بالابردن کیفیت فنی محصول موجب شده تا خریداران برای داشتن بهترین انتخاب، به سراغ محصولات این برند بروند. تعویض صفحه این سمباده به شیوه آسانی طراحی شده تا کاربر بدون نیاز به مهارت خاصی، خود این کار را انجام بدهد.

سایر ویژگی ها

برای داشتن فضای کاری مرتب و همچنین نگهداری درست از ابزار بهتر است قسمتی در بدنه ابزار طراحی شود که برای نگهداری و دسترسی آسان از آن باشد. این قسمت که گیره اتصال نام دارد در سنباده پیش بینی و طراحی شده­است. در حین کار با این سنباده به دلیل سختی و زمختی بدنه دسته آن و همچنین عواملی مثل عرق کردن دست در ناحیه دستگیره ابزار، ممکن است کار کردن با سنباده سخت و کند شود، به همین دلیل یک لایه پلاستیکی با ضخامت و متریال کاملا مناسب بر روی دستیگره وجود دارد که از به وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری کند. طی بررسی­های صورت گرفته این نتیجه حاصل شده است که وجود گرد و خاک بر روی بلبرینگ­ها می­تواند موجب دفعات بیشتر خراب شدن ابزار و در نتیجه کاهش طول عمر آن شود؛ اما شرکت رونیکس با استفاده قطعاتی با ویژگی ضدغبار بودن، از خرابی مداوم بلبرینگ­ها جلوگیری کرده و در نتیجه طول عمر دستگاه را از این طریق افزایش داده است. همچنین از این ویژگی برای کلیدهای ابزار نیز استفاده کرده تا کارایی و طول عمر آن­ها نیز تامین کند. در این راستا کلیدهای این ابزار با پلاستیک مخصوص پوشانیده شده­اند تا از نشستن گرد و غبار بر روی آن­ها جلوگیری شود. استفاده از تکنولوژی روز دنیا و نظرات متخصصان برای طراحی ابزاری با حداکثر کارآیی و افزایش مانور کاری از دیگر ویژگی­های این ابزار می­باشد.

سیستم جدید کفی

لرزش دستگاه در هنگام استفاده از آن موجب خستگی کاربر، کاهش کارآیی، کاهش دقت و افزایش زمان کار می­شود. به همین منظور از سیستم کفی در این ابزار برای کاهش چشمگیر ابزار در حین کار استفاده شده­است تا حتی اگر کاربر مدت زمان زیادی مجبور به کار با ابزار بود، بدون حس کردن لرزش­های مداوم و خسته­کننده، به بهترین نحو ممکن به انجام کار خود بپردازد.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1400 کیلوگرم
ولتاژ ورودی

توان

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنباده لرزان رونیکس مدل 6402”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا